news-background
news-background

«شان پن»: «استیو بنن» در هالیوود به دنبال شهرت بود

پیش از آنکه «استیو بنن»، استراتژیست ارشد ترامپ در میان مشاوران رئیس جمهور به رتبه‌های عالی برسد، و «جارد کوشنر» داماد و مشاور ارشد ترامپ را «بی‌ناموس» بخواند، مثل خیلی از آدم‌های معمولی در هالیوود به دنبال شهرت می‌گشت. «شان پن» که سابقاً روزنامه‌نگاری هم کرده، این مسئله را تأیید کرده و فاش کرده که سال‌ها پیش، بنن کارمند معمولی شرکت خدمات مالی «گلدمن ساکس» بوده و سخت به دنبال نفوذ در هالیوود. بعد از عزل بنن از سمت مشاور امنیت ملی، سایت «مرگ و مالیات» نظر پن را در مورد دوران همکاری‌اش با بنن که به تولید «The Indian Runner» اولین فیلم پن در مقام کارگردان منجر شد، جویا شده است.

«بنن در آن ایام، همچون همین روزها، به شدت در پی رسیدن به شهرت و جاه در هالیوود بود که به واسطۀ اخلاق فاسد، خودشیفتگی و ستیزه‌جوی‌اش، افسار گسیخت. اما در باطن، او فقط یک اوباش خودبین و منفور و شیاد است و موجب شرمساری بشریت. و این تنها جنبۀ مثبت شخصیت اوست...»

بنن بعد از فیلم «The Indian Runner»، روی «ساینفیلد» و چند مستند سیاسی دیگر سرمایه‌گذاری کرد. «جورج کلونی» فوریه گذشته در مصاحبه با «کانال پلوس» فرانسه گفته بود ترامپ و بنن وقتی دیدند در هالیوود به جایی نمی‌رسند، تصمیم گرفتند راهی واشینگتن شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید