news-background
news-background

[سینمای ایران] بهنوش طباطبایی جایگزین نیکی کریمی در "زیر سقف دودی"

عنوان جدید "زیر سقف دودی" فیلم جدیدی از پوران درخشنده است که طبق معمول سعی شده است به یکی از مسائل معمول جامعه بپردازد. داستان و درون مایه این فیلم پرداختن به طلاق عاطفی بین زوج های جوان در جامعه امروزی ماست. این عنوان که فیلمبرداری ان بر عهده مسعود سلامی  است تا کنون بیش از 70 درصد فیلمبرداری ان انجام شده و طی چند ماه اینده میتوانیم منتظر اکران ان باشیم.

اما بشنوید از تیتر خبر که نیکی کریمی جای خود را بهنوش طباطبایی می دهد. نیکی کریمی این روزها به عنوان بازیگر و کارگردان درگیر پروژه سینمایی خود یعنی " آذر " می باشد و همین مشغله و درگیری سبب شده است تا او از بازی در "زیر سقف دودی" انصراف دهد؛ حال به جای او بهنوش طباطبایی در نقش رعنا حضور پیدا خواهد کرد. از جمله بازیگران مطرح دیگر حاضر در این فیلم می توان به فرهاد اصلانی و مریلا زارعی اشاره کرد.

%d8%a8%d9%87%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%b7%d8%a8%d8%a7%d8%b7%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c

لیست کامل بازیگران حاضر  در "زیر سقف دودی" به این شرح می باشد :فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی فرد، فرامرز روشنایی،ابوالفضل میری و لاله مرزبان.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید