news-background
news-background

«سم راک‌ول» و «بن شوارتز» در کمدی جدید سرچ‌لایت همبازی شدند

«سم راک‌ول» شاید شهرتش را مدیون فیلم «سه بیلبورد در نزدیکی ابینگ، میزوری» (دانلود فیلم Three Billboard Outside Ebbing, Missouri با لینک مستقیم) و اخیراً «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) باشد، اما تردیدی وجود ندارد که وقتی نخواهد برای اسکار رقابت کند یک بازیگر کمدی بااستعداد است. بنابراین انتخاب او برای بازی در فیلمی کمدی به همراه «بن شوارتز» هر هواداری را هیجان‌زده می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که راک‌ول قرار است در یک فیلم جدید برای سرچ‌لایت پیکچرز در کنار شوارتز نقش‌آفرینی کند. جز این که فیلم اثری است کمدی اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده اما شوارتز فیلمنامه‌ی پروژه را هم به نگارش درمی‌آورد. این دو پیش‌تر در فیلم «سوسمار آبی» (Blue Iguana) در کنار یکدیگر بازی کرده بودند.

راک‌ول بازیگر برنده‌ی اسکاری است که آثار خوش‌ساخت زیادی در کارنامه دارد. اما اخیراً در فیلم برنده‌ی اسکار «جوجو خرگوش» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» و «ریچارد جول» (Richard Jewell) ساخته‌ی «کلینت ایستوود» و سریال «فاسی/وردان» (Fosse/Verdon) شبکه‌ی FX در مقابل «میشل ویلیامز» و «مارگارت کوالی» درخشیده است.

شوارتز نیز شاید بیشتر با نقش خود در سریال «پارک‌ها و نوسازی» (Parks and Rec.) شبکه‌ی ان‌بی‌سی شناخته شود، اما به تازگی برای شخصیت اصلی فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) صداپیشگی کرده است. او قرار است در سریال کمدی و پرستاره‌ی «نیروی فضایی» (Space Force) نت‌فلیکس هم ظاهر شود.

در حال حاضر کارگردان فیلم معرفی نشده بنابراین تاریخ شروع فیلمبرداری هم مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید