news-background
news-background

«سم راک‌ول» در فیلم بیوگرافیکال آمازون نقش «مرل هاگارد» خواننده افسانه‌ای کانتری را بازی می‌کند

استودیوی آمازون امتیاز پخش فیلم بیوگرافیکالی بر اساس زندگی «مرل هاگارد» خواننده‌ی کانتری و وسترن را به دست آورد. «سم راک‌ول» بازیگر برنده‌ی اسکار قرار است در نقش هاگارد بازی کند و بعضی از ترانه‌های او از دهه‌ی ۱۹۶۰ را بخواند. «رابین بیسل» فیلم را کارگردانی می‌کند و فیلمنامه‌ی آن را به همراه «ترزا هاگارد» بر اساس کتاب خاطرات خواننده (Sing Me Back Home) می‌نویسد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بیسل و راک‌ول در فیلم درام «بهترین دشمنان» (دانلود فیلم The Best of Enemies با لینک مستقیم) که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و «تاراجی پی. هنسون» در آن نقش‌آفرینی کرد، با یکدیگر همکاری کرده بودند. داستان آن فیلم در مورد رویارویی فعال حقوق شهروندی «آن آتواتر» و «سی.پی. الیس» در سال ۱۹۷۱ پیرامون مسئله‌ی یکپارچی مدارس بود.

هاگارد دوران حرفه‌ای پرفراز و نشیب و درازی داشت اما فیلم بر روی ظهور او پس از گذراندن سه سال در زندان ایالتی سان کوئنتین – جایی که او اولین اجرای «جانی کش» در زندان را دید و زندگی‌اش را متحول کرد – تا کلوب‌های بیکرزفیلد، تا رسیدنش به کپیتل رکوردز در لس‌آنجلس و تبدیل شدنش به «بزرگ‌ترین هنرمند موسیقی آمریکا» چنانکه «کریس کریستفرسون» می‌گفت. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هاگارد دوران کودکی سختی پشت سر گذاشته بود و پدرش را در سن ۹ سالگی از دست داد. مادر او به سر کار می‌رفت و او را تنها می‌گذاشت. در سن ۱۳ سالگی او به یک پسرکی گریزان از درس تبدیل شده بود که دست به سرقت خودرو می‌زد. او ۱۷ بار از دارالتادیب کالیفرنیا فرار کرد و به محض رسیدن به بزرگسالی پای او به زندان ایالتی سان کوئنتین باز شد.

فیلم کشمکش‌های درونی او برای گریز از این گذشته‌ی تیره و برآمدنش به عنوان یک نیک‌مرد و هنرمندی افسانه‌ای را پوشش خواهد داد. هاگارد که از گذشته‌های خود احساس شرمساری می‌کرد، آن دوران را از همه به جز نزدیکانش مخفی کرد تا سال ۱۹۶۹ که در سریال تلویزیونی «جانی کش» لب به اعتراف گشود. علاوه بر این، فیلم روابط عاشقانه‌ی پیچیده‌ی هاگارد با «بانی اوونز» که بعدها با او ازدواج کرد را هم به دقت بررسی می‌کند.

هاگارد پس کشف خود به نماد قدرت بازپروری تبدیل شد و از سال ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۰ نه ترانه‌ی پرمخاطب. او برنده‌ی هفت جایزه‌ی CMA از جمله جایزه‌ی بهترین هنرمند سال در ۱۹۷۰ شد. او در سال ۱۹۷۲ از طرف «رونالد ریگان» که در آن زمان فرماندار کالیفرنیا بود مشمول عفو شد و «چارلی دوک» فضانورد با «آپولو ۱۶» ترانه‌های هاگارد را به ماه برد.

راک‌ول برای «سه بیلبورد حوالی ابینگ میزوری» (دانلود فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri با لینک مستقیم) برنده‌ی اسکار شد و سال گذشته «ریچارد جول» (دانلود فیلم Richard Jewell با لینک مستقیم) را روی پرده داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید