news-background
news-background

سریال WandaVision یک سال زودتر موعد از دیزنی+ پخش می‌شود

استودیوی مارول در حال توسعه‌ی چندین پروژه‌ی تلویزیونی لایو-اکشن است که به «دنیای سینمایی مارول پیوند می‌خورد و به گفته‌ی «کوین فایگی» مدیر استودیو، دیدن‌شان برای درک بهتر داستان ضروری است. اولین سریال «فالکن و سرباز زمستان» با شخصیت‌های «سم ویلسون» و «باکی بارنز» خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود. سایر سریال‌ها برای پخش در سال ۲۰۲۱ یا بعد از آن در نظر گرفته شده‌اند.

دیزنی+ در شب سال نوی میلادی ویدیویی از عناوین اریجیال خود برای سال ۲۰۲۰ منتشر کرده که در آن پخش سریال «وانداویژن» (WandaVision) در سال ۲۰۲۰ به جای ۲۰۲۱ تأیید می‌شود. تاریخ دقیق انتشار فصل اول سریال هنوز مشخص نیست اما به نظر نمی‌رسد که تا نیمه‌ی دوم سال آماده‌ی عرضه باشد. انتظار می‌رود «فالکن و سرباز زمستان» در پاییز آینده و «وانداویژن» در زمستان منتشر شوند.

سریال لایو-اکشن «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ پاییز امسال به یک پدیده‌ی تلویزیونی تبدیل شد و دیزنی امیدوار است که سریال‌های مارول هم موفقیت‌های مشابهی به دست آورد.

سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) برای پاییز ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، سریال «وانداویژن» (WandaVision) در سال ۲۰۲۰، سریال «لوکی» (Loki) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر…» (What if…?) در تابستان ۲۰۲۱ (تابستان ۱۴۰۰)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye) در پاییز ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) پخش می‌شوند. تاریخ پخش سریال‌های «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «مون نایت» (Moon Knight) و «شی-هالک» (She-Hulk) هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید