news-background
news-background

سریال The Shrink Next Door با بازی «ویل فرل» و «پل راد» از اپل تی‌وی+ پخش می‌شود

در ماه فوریه گزارش شده بود که یک سریال کمدی جدید به نام «روان‌پزشک همسایه» (The Shrink Next Door) با بازی «ویل فرل» و «پل راد» ساخته می‌شود. این پروژه بدون تردید توجه بسیاری از شبکه‌ها را به خود جلب کرده بود و در آن زمان مشخص نبود که پیروز رقابت چه شبکه یا سرویس استریمینگی است. اما پنجشنبه گذشته سرانجام اعلام شد که اپل امتیاز پخش فصل اول این سریال را خریداری کرده است. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که «روان‌پزشک همسایه» که از پادکستی به همین نام اقتباس شده به اپل تی‌وی+ می‌آید. این سرویس استریمینگ امتیاز فصل اول این سریال که در قالب هشت اپیزود ساخته می‌شود را خریداری کرده است. داستان در مورد روان‌پزشکی کاریزماتیک با بازی راد است که به آرامی مدیریت زندگی بیمارش را به دست می‌گیرد. فرل و راد پیش از این سریال در چند پروژه از جمله دو قسمت «گوینده» (Anchorman) به کارگردانی «آدام مک‌کی» در کنار هم به ایفای نقش پرداخته بودند.

این سریال توسط «مایکل شوالتر» کارگردانی شده و نویسده و شورانر آن «جورجیا پریچت» است. شوالتر بیشتر به خاطر فیلم نامزد اسکار «بیمار بزرگ» (The Big Sick) با بازی «کمیل نانجیانی» و «زوئی کازان» شناخته می‌شود. او در حال توسعه‌ی فیلم «سلام، اسم من دوریس است» (Hello, My Name is Doris) است و نت‌فلیکس به زودی فیلم «مرغ عشق» (The Lovebirds) را با بازی نانجیانی و «عیسی ری» به کارگردانی او را عرضه می‌کند. پریچت پیش‌تر در سریال‌های «اونیو ۵» (Avenue 5)، «ویپ» (Veep) و «میراث» (Succession) همکاری کرده بود.

تاریخ پخش سریال «روان‌پزشک همسایه» هنوز مشخص نیست اما شک نیست که اپل برای انتشار هر چه سریع‌تر پروژه تمایل دارد چرا که سرویس تازه‌ راه‌اندازی شده‌ی اپل تی‌وی‌+ هنوز سریالی که بسیار پربیننده باشد را عرضه نکرده و «دیدن» (See)، «داستان‌های شگفت‌انگیز» (Amazing Stories) و «برنامه‌ی صبحگاهی» (The Morning Show) بینندگان معمولی را چندان هیجان‌زده نکردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید