news-background
news-background

سریال The Irregulars نت‌فلیکس پس از یک فصل کنسل شد؛ بازگشت Big Sky برای فصل دوم

نت‌فلیکس تأیید کرد که فصل دوم سریال «غیرعادی‌ها» (The Irregulars) را تولید نمی‌کند. در این سریال ۲۶ مارس از این شبکه پخش شده بود «شرلوک هلمز» و دستیارش «دکتر جان واتسون» در این سریال گروهی از نوجوانان خیابانی را گرد هم جمع کرده‌اند تا به کمک آن‌ها کشف کنند هیولا و انسان‌های شرور چگونه به لندن آن زمان وارد شده‌اند.

«غیرعادی‌ها» در حالی کنسل شد که به فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه راه پیدا کرد و حتی در رده‌بندی هفتگی «نیلسن» در انتهای ماه آوریل بالاتر از «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) قرار گرفت.

«غیرعادی‌ها» که از آثار «سر آرتور کنان دویل» اقتباس شده، داستانی در مورد گروهی به رهبری «بی» با بازی «تادی گراهام»، «جسی» با بازی «دارسی شا»، و دوستانشان «بیلی» با بازی «جوجو ماکاری»، «اسپایک» با بازی «مک‌کل دیوید»، و «لئوپارد» تازه‌وارد با بازی «هریسون استرفیلد» بازگو می‌کرد که توسط «دکتر واتسون» با بازی «رویس پیرسون» و هلمز افسانه‌ای با بازی «هنری لوید-هیوز» به دنیای جادو و ماوراءالطبیعه آورده شده‌اند.

«تام بیدول» نویسنده این سریال نوجوانانه و ماورائی بود.

شبکه ای‌بی‌سی سه‌شنبه این هفته اعلام کرد که فصل دوم سریال «آسمان سترگ» (Big Sky) را می‌سازد. این شبکه ۲۴ ساعت قبل سفارش ساخت فصل پنجم «دکتر خوب» (The Good Doctor) را صادر کرده بود.

«الوود رید» تهیه‌کننده اجرایی سریال‌های «چی» (The Chi) و «پل» (The Bridge) سرپرست نویسندگان این سریال در فصل دوم است. او اواسط فصل اول به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به پروژه ملحق شد. فصل اول سریال پس از ۱۶ اپیزود در ماه می به پایان می‌رسد اما شمار اپیزودهای فصل دوم هنوز اعلام نشده است.

این سریال بر اساس کتاب‌هایی نوشته «سی.جی. باکس» ساخته شده و «کاترین وینیک» و «کایل بانبری» در آن ایفای نقش کرده‌اند. بانبری نقش شخصیتی به نام «کسی دوول» را بازی می‌کند، یک کارآگاه خصوصی که مدیر آژانس دوول و هویت است، در حالی که وینیک نقش «جنی هویت» را ایفا می‌کند، کارآگاه خصوصی دیگری که سابقه فعالیت به عنوان پلیس را داشته و از همسرش جدا شده.

ای‌بی‌سی می‌گوید «آسمان سترگ» پربیننده‌ترین سریال پاییزی آن‌ّها در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید