news-background
news-background

سریال The Falcon and the Winter Soldier تا سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاد

سریال «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier با لینک مستقیم) استودیوی مارول تا سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش نخواهد شد. این تأخیر با اطلاعات درج شده در سرویس استریمینگ دیزنی به تأیید رسیده است. اولین تصاویر از سریال ابرقهرمانی «فالکن و سرباز زمستان» فوریه گذشته در حین برگزاری سوپر بول پخش شد و پیش از آغاز پاندمی در ماه مارس، انتظار می‌رفت که تا پاییز ۲۰۲۰ آماده‌ی نمایش شود. «سباستین استن» ستاره‌ی سریال در آن زمان گفت که تنها «دو یا سه هفته» از پروژه باقی مانده است. این در حالی است که پخش «وانداویژن» (WandaVision) دیگر سریال مارول برای دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۰ به تازگی با انتشار اولین تریلر رسمی به تأیید رسیده است.

در صفحه‌ی سریال «فالکن و سرباز زمستان» عبارت «انتشار در سال ۲۰۲۱» قید شده است. هواداران با انتشار ویدیویی تبلیغاتی از عناوین بعدی مارول که در مراسم یکشنبه شب امی روی ایر رفت، انتظار داشتند که پخش «فالکن و سرباز زمستان» به سال ۲۰۲۱ موکول شود. فیلمبرداری این پروژه به تازگی در آتلانتا، جورجیا با حضور «آنتونی مکی» و استن ادامه پیدا کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این سریال شش اپیزودی داستان‌هایی را روایت می‌کند که پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) روی می‌دهند، وقتی که «استیو راجرز» با بازی «کریس اوانز» سپر «کاپیتان آمریکا» را به «سم ویلسون» با بازی مکی سپرد.

استن آوریل گذشته در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «چیزی که من در موردش دوست داشتم این بود که از لحاظ لحن بسیار به «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» شباهت داشت، فیلمی که یکی از تجارب محبوب من در عرصه‌ی بازیگری بود. بنابراین، به نحوی زمینی بود و در دنیایی می‌گذشت که ما می‌شناختیم.»

فیلم «سرباز زمستان» که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، شخصیت «باکی بارنز» با بازی استن را یک آدمکش شست‌وشوی مغزی داده شده معرفی کرد و بیشتر بر روی این شخصیت تمرکز داشت.

«امیلی ون‌کمپ»، «دنیل برال»، و «وایت راسل» از جمله دیگر بازیگران «فالکن و سرباز زمستان» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید