news-background
news-background

سریال Pretty Little Lies توسط سازنده سریال Riverdale بازسازی خواهد شد

مراحل توسعه‌ی بازسازی سریال «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» (دانلود سریال Pretty Little Liars با لینک مستقیم) توسط برادران وارنر شروع شد. «روبرتو آگویر-ساکاسا» که پیشتر سریال «ریوردیل» (دانلود سریال Riverdale با لینک مستقیم) را برای تلویزیون ساخته بود نویسندگی این سریال را نیز بر عهده دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در حال حاضر مشخص نیست که «مرلین کینگ»، سازنده سریال «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» در این پروژه همکاری خواهد کرد یا نه. کینگ سال گذشته به قراردادش با برادران وارنر پایان داده بود. طبق شایعات احتمال این مسئله وجود دارد که سریال جدید «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» توسط شبکه اچ‎‌بی‌او مکس پخش شود. شبکه اچ‎‌بی‌او مکس متعلق به کمپانی مادر وارن میدیا است و مشغول آماده سازی ساخت ادامه سریال «گاسیپ گرل» (دانلود سریال Gossip Girl با لینک مستقیم).

سریال «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ با هفت فصل و ۱۵۰ قسمت پخش شد. این سریال معمایی تریلر اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته «سارا شپرد» بود. «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» داستان «آلیسون»، «آریا»، «اسپنسر»، «هانا» و «امیلی» که بهترین دوست‌های یکدیگر هستند را روایت می‌کند. زمانی که «آلیسون» به شکل مرموزی ناپدید می‌شود و جسدش یک سال بعد در خانه قدیمی‌اش پیدا می‌شود دخترهای دروغ‌گو داستان نامه‌های تهدیدآمیزی از شخصی به نام «اِی» دریافت می‌کنند که آن‌ها را با فاش کردن دروغ‌هایشان تهدید می‌کند. دو اسپین‌آف به نام‌های «دروغ‌گوهای کوچک زیبا: کمال گرا» (دانلود سریال Pretty Little Liars: The Perfectionists با لینک مستقیم) و «ریونزوود» (دانلود سریال Ravenswood با لینک مستقیم) پس از پایان سریال ساخته شده که هر دو پس از یک فصل کنسل شدند.

آگویر-ساکاسا علاوه بر سریال «ریوردیل»، او در ساخت سریال‌های «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (دانلود سریال Chilling Adventures of Sabrina با لینک مستقیم)، «کتی کین» (دانلود سریال Katy Keene با لینک مستقیم)، «سوپرگرل» (دانلود سریال Supergirl با لینک مستقیم) و «گلی» (دانلود سریال Glee با لینک مستقیم) نیز نقش داشت. آگویر-ساکاسا در حال حاضر ساخت سریال ماورای طبیعی «جامعه شلی» (The Shelley Society) را برای شبکه اچ‌بی‌او مکس بر عهده دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۲۶

خدایی بازسازی سریالی که سه سال پیش تموم شده دیگه چه صیغه ایه آخه؟ :|||| اشتباه برداشت نکنید من اولین سریال خارجی ای که دیدم همین سریال بود و واقعا هم دوستش داشتم، اسپین آف هاشم دنبال کردم و همچنان پیگیر کارای دیگه ی بازیگرای سریال هستم. ولی واقعا نمیفهمم وقتی یه سریال خوبی به تازگی ساخته و تموم شده چرا باید بازسازی بشه. مخصوصا که نه کنسل شد نه نصفه موند، 7 فصل اومد بیرون و طرفدارا هم راضی بودن. به جای این کارا این همه سریالای خوب و جذاب رو الکی کنسل نکنید، بازسازی نخواستیم والا.

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۶

من دیدم و جالبه بگم که تمام چیز هایی که گفتین توی سریال بوده، و از اونجایی که سریال بر اساس مجموعه کتاب های سارا شپرد بوده این موضوع ها تحت تاثیر جنبش های مختلف به زور به سریال خورونده نشده بود. ولی دقیقا پول توش داره به قول شما:) چون این سریال بیس طرفداری بزرگی در آمریکا داشت و داره و فقط میخوان کسب درآمد کنن?‍♀️ و این که سریالش کاملا سلیقه ایه ولی ریتم هیجانی خوبی داره و پیشنهاد میکنم یه چند قسمت ببینید.?

نمایش اسپویل
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳:۲۰

چون دید فمنیسیتی خوبی نداشته چون دید تراجنسیتی خوبی نداشته چون دید نژاد سیاه دوستی خوبی نداشته چون پووووووووووللللللل توش داره من البته این سریال رو ندیدم چون حس کردم از داستانش خوشم نمیاد و علاقه ایی هم ندارم ببینمش

نمایش اسپویل