news-background
news-background

سریال Insecure با فصل پنجم به پایان می‌رسد

سریال «متزلزل» (Insecure) شبکه‌ی HBO پس از پنج فصل به انتهای راه می‌رسد. «ایسا ری» بازیگر و نویسنده‌ی این سریال کمدی نامزد امی می‌گوید: «پرنتیس [پنی تهیه‌کننده] و من از شبکه‌ی HBO قدردانی می‌کنیم که به سریال ما از ابتدا اعتماد کرد و تا پایان برای دیدن ایده‌های ما ایمانش را حفظ کرد.»

ری ۳۶ ساله اضافه می‌کند: «همیشه قصد داشتیم این داستان را در قالب پنج فصل بازگو کنیم، اما بدون حمایت بی‌دریغ مخاطبین موفق نمی‌شدیم. خیلی خوشحالم که پایان کار شخصیت‌هایمان را دست کم در تلویزیون روایت می‌کنم.»

با توجه به نوشته شدن کامل فیلمنامه‌ها، فصل پنجم و پایانی سریال اواخر ماه ژانویه به تولید برسد. دیگر بازیگران سریال «ایوان اورجی»، «جی الیس»، «ناتاشا راثول» و «آماندا سیلز» بوده‌اند که همگی برای فصل بعدی بازمی‌گردند.

این سریال از مجموعه‌ای آنلاین به نام «دختر سیاه‌پوست شرم‌آور» (Awkward Black Girl) ری اقتباس شد و بر روی مشکلات زندگی «ایسا» در لس‌آنجلس و روابط انسانی او تمرکز کرد. فصل اول این سریال نامزد گلدن گلوب اکتبر سال ۲۰۱۶ و فصل چهارم آن تابستان سال ۲۰۲۰ روی ایر رفت. شبکه‌ی HBO در ماه می ۲۰۲۰ سفارش ساخت فصل پنجم را صادر کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید