news-background
news-background

سریال Cloak & Dagger مارول پس از دو فصل کنسل شد

با روی کار آمدن «کوین فایگی» به عنوان مدیر هنری تمامی پروژه‌های مارول از جمله فیلم، سریال و کامیک‌ها، انتظار می‌رفت که سریال‌های باقیمانده‌ی استودیو در شبکه‌های مختلف یک به یک کنسل اعلام شوند. «شنل و خنجر» (Cloak & Dagger) مارول که چندین ماه پس از پایان فصل دوم سرنوشت نامعلومی داشت، اکنون به شکل رسمی کنسل شده و فصل سوم آن از شبکه‌ی فری‌فرم پخش نمی‌شود، اما این پایان کار شخصیت‌های دنیای مارول نخواهد بود.

«آبری جوزف» و «الیویا هولت» نقش‌های خود را در فصل سوم «ران‌اویز» (Runaways) مارول که قرار است اواخر سال ۲۰۱۹ پخش شود تکرار می‌کنند. این دو در سریال انیمیشن «مرد عنکبوتی» شبکه‌ی دیزنی اکس‌دی نیز صداپیشگی خواهند کرد، اما ماجراجویی‌های‌شان در سریال «شنل و خنجر» به پایان می‌رسد.

کنسل شدن تولید سریال با توجه به کاهش محسوس آمار بینندگان در فصل دوم و آغاز به کار شبکه‌ی دیزنی+ در هفته‌های آینده که مملو از عناوین اختصاصی استودیو است، دور از انتظار نبود. در ماه‌های گذشته نیز نت‌فلیکس تمامی سریال‌هایی که با همکاری مارول به تولید رسانده بود را کنسل اعلام کرده و سریال «گوست رایدر» شبکه‌ی هولو به فاصله‌ی چند ماه پس از رونمایی لغو شد.

فصل سوم «ران‌اویز» در ماه دسامبر امسال از شبکه‌ی هولو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید