news-background
news-background

سریال مجموعه آثار «جین آستین» به شبکه CW می‌آید

شبکه CW‌ در حال ساخت سریالی از مجموعه آثار «جین آستین»، نویسنده مشهور دوره کلاسیک انگلستان است. نام این سریال «آستین مدرن» (Modern Austen) است که شامل شش رمان آستین می‌شود. هر فصل این سریال روایت یک رمان خواهد بود و هر قسمت آن، یک ساعت خواهد بود. فصل اول داستان کتاب «غرور و تعصب» را در شهر سانفرانسیسکو امروزی نشان خواهد داد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«النور برجس» به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده سریال خواهد بود. برجس به تازگی به عنوان نویسنده در سریال «پری میسون» (دانلود سریال Perry Mason با لینک مستقیم) شبکه اچ‌بی‌او حضور داشت. تهیه‌کنندگی سریال بر عهده کمپانی برادران وارنر است و «استفانی الن» و «گابریل ابرون» نیز به نمایندگی از کمپانی هومگرون پیکچرز تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده خواهند داشت.

آثار آستین همواره از موضوعات مورد علاقه سینما بودند و فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از آن‌ها اقتباس شده است. چندین فیلم و مینی سریال به تنهایی از کتاب «غرور و تعصب» اقتباس شده است. آخرین اقتباس این کتاب، فیلم «غرور و تعصب» (دانلود فیلم Pride and Prejudice با لینک مستقیم) است که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد و بازیگرانی از جمله «کایرا نایتلی» در نقش «الیزابت بنت»، «روپرت فرند» در نقش «آقای ویکهام» و «متیو مک‌فادین» در نقش «آقای دارسی» در آن حضور داشتند. برخی از این آثار اقتباسی روش آزادانه‌تری در اقتباس پیش‌گرفته‌اند مانند «غرور و تعصب و زامبی‌ها» (دانلود فیلم Pride and Prejudice and Zombies با لینک مستقیم) و فیلم «بی سرنخ» (دانلود فیلم Clueless با لینک مستقیم) که بر اساس رمان «اما» ساخته شده است.

این اولین پروژه شبکه CW نیست که بر اساس کتاب‌های مشهور است. شبکه سی‌دبلیو سال گذشته سریال «نانسی درو» که اقتباسی از سری رمان‌های «نانسی درو» نوشته «ادوارد استراتیمایر» را ساخته بود. خبر ساخت سریال «آستین مدرن» هم‌زمان با خبر ساخت پایلوت سریال «نابودگر درد» (Painkiller) که اسپین‌آفی از سریال «رعد و برق سیاه» (دانلود سریال Black Lightening با لینک مستقیم) کمپانی دی‌سی است منتشر شد. «جردن کالووی» در نقش «نابودگر درد» یا «خلیل پاین»، در پایلوت حضور خواهد داشت. سازنده سریال «رعد و برق سیاه»، «سلیم آکیل» نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی پایلوت را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید