news-background
news-background

سریال‌هایی که در آوریل ۲۰۲۰ منتظرشان هستیم

به دلایلی که قطعا حتی از ذکر آن‌ها نیز خسته شده‌اید و ممکن است از نگارنده عصبانی شوید (و من با صدای بلند به آن اشاره نمی‌کنم!) همه‌ی ما در این روزها و هفته‌ها، بیشتر از هر زمان دیگری مشتاق تماشای سریال هستیم. و البته به خاطر همان دلایل، برنامه‌ی بسیاری از شبکه‌ها تغییر کرد و سریا‌ل‌ها و شوها جابه‌جا شدند. تاریخ پخش تعدادی از سریال‌ها بخاطر فاصله‌گیری اجتماعی و عدم امکان فیلمبرداری یا انجام مراحل نهایی عقب افتاد و برعکس تعدادی سریال که پروسه‌ی پساتولید آنها در مراحل پایانی بود، برای رفاه حال تماشاگران جلو کشیده شد.

ماه آوریل ماهی است که بسیاری از شبکه‌ها برای جوایز امی خیز برمی‌دارند و پخش عناوین مهم خود را از این ماه به بعد آغاز می‌کنند. به همین خاطر اسامی مهمی این ماه در تلویزیون ظاهر می‌شوند: کریس اونز، کیت بلانشت، مریت ویور، رز برن، میشل دوکری، هلن هانت، ناتالی دورمر، ربکا هال، بروکلین پرینس و جاناتان پرایس.

اتفاق مهم دیگری که در این ماه رخ می‌دهد، ‌افتتاح سرویس استریم دیگری است که قرار است با تمام سرویس‌های قبلی متفاوت باشد. کیبی (Quibi) که قرار است پلتفرمی برای گوشی‌های همراه باشد و با تنوع عجیبی برای تسخیر بازار هر نوع محتوای تصویری که فکرش را بکنید، از تاریخ ۶ آوریل با عناوین جدید فراوان به کارزار سرویس‌های استریم و تلویزیون‌ها (واقعا می‌شود دیگر اسم تلویزیون را بر آن‌ها گذاشت؟) راه پیدا می‌کند. باید دید آیا کیبی می‌تواند رقیبی سخت برای رقبای قدرِ حال حاضر تلویزیونی باشد یا نه.

این شما و این لیست سریال‌های مورد انتظار ماه آوریل. در انتهای لیست هم مانند همیشه نظاره‌گر اسامی سریال‌هایی هستید که فصل جدید آن‌ها در این ماه به تلویزیون می‌آید.

فیلم‌های نفرین‌شده (Cursed Filmes)

شبکه: Shudder   تاریخ پخش: ۲ آوریل

این مستند قرار است تصویری از درونِ ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما به مخاطب بدهد. از «طالع نحس» گرفته تا «جن‌گیر». فیلم‌هایی که غالبا با مسائل پشت‌پرده‌ی فراوانی پیرامون روند تولید و اکرانشان مواجه بوده‌اند. در هر قسمت گزارشی از فرآیند تولید این فیلم‌‌ها می‌دهد و با مصاحبه‌هایی با دست‌اندرکاران فیلم‌ها و البته هواداران دوآتشه، اطلاعاتی جالب و تازه درباره‌ی این ژانر پرطرفدار عرضه می‌کند.

پیش از تاریکی خانه باش (Home Before Dark)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۳ آوریل

بر اساس تجربیات یک ناشر روزنامه‌ی کودکان به نام هیلد لیزیاک ساخته شده و در آن ستاره‌ی فیلم «پروژه‌ی فلوریدا» بروکلین پرینس به ایفای نقش پرداخته. یک خبرنگار محلی که پس از تحقیقاتش، به اطلاعاتی بسیار بیشتر از آنچه انتظارش را داشته دست می‌یابد. از دیگر ستارگان سریال می‌توان به جیم استرجس، ابی میلر و جوئل کارتر اشاره کرد. کارگردان قسمت پایلوت آن هم جان ام چو کارگردان «آسیایی‌های وحشتناک پولدار» است.

داستان‌هایی از حلقه (Tales From The Loop)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۳ آوریل

این سریال علمی تخیلی بر اساس اثری از سایمون استالنهاگ ساخته شده و جامعه‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن جادو به اتفاقی رایج بدل گشته. بازیگران آصلی آن ربکا هال و جاناتان پرایس هستند که در جامعه‌ای بالای دستگاهی موسوم به حلقه (Loop) زندگی می‌کنند. دستگاهی که برای پاسخ گفتن به مهم‌ترین سوالات عصر ما طراحی شده.

فرار (Run)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۲ آوریل

مریت ویور و دامنل گلیسون ستارگان اصلی این تریلر-کمدی رمانتیک جدید شبکه معظم اچ‌بی‌او هستند. زوجی که قصد دارند از زندگی حال حاضر خود فرار کنند اما اتفاقات به گونه‌ای که انتظار دارند پیش نمی‌رود. نکته‌ی مهم دیگر اینکه ستاره‌ی این روزهای هالیوود فیبی والر بریج یکی از تهیه‌کنندگان سریال است و به عنوان بازیگر مهمان نیز در سریال حضور پیدا می‌کند.

شیرینی‌پز و دلبر(The Baker And the Beauty)

شبکه:‌ ABC   تاریخ پخش: ۱۳ آوریل

این سریال که از سریالی اسرائیلی اقتباس شده، داستان یکی از کارکنان یک شیرینی‌پزی خانوادگی را روایت می‌کند که با یک مدل معروف آشنا می‌شود و این آشنایی زندگی‌ هر دوی آنها را دستخوش تغییرات فراوان می‌کند. ناتالی کلی و ویکتور راسوک ستارگان این سریال هستند و کارگردان پایلوت آن دیوید فرنکل (کارگردان شیطان پرادا می‌پوشد) است.

خانم آمریکا (Mrs. America)

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۱۵ آوریل

سریال فمینیستی جدید شبکه اف‌اکس و هولو در دهه‌ی هفتاد میلادی می‌گذرد و هسته‌ی مرکزی آن حول برخورد دو جنبش برابری‌خواهی و محافظه‌کاران مسیحی شکل می‌گیرد. در این سریال که از چهره‌های تاریخی هم بهره می‌برد،‌ زوایای مختلفِ تقابل این دو جریان در زمینه‌های شخصی، سیاسی و اجتماعی مورد کنکاش قرار می‌گیرد. لیست ستارگان آن شامل کیت بلانشت، رز بیرن، ازو آدوبا و تریسی اولمن می‌شود.

دفاع از جیکوب (Defending Jacob)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۲۴ آوریل

یکی از مهم‌ترین عناوین اختصاصی سرویس اپل است که بر اساس رمانی از ویلیام لندی ساخته شده. مورتون تیلدوم این مینی سریال را کارگردانی کرده و کریس اونز و میشله دوکری نقش پدر و مادر یک پسر نوجوان متهم به قتل (با بازی جیدن مارتل) را بر عهده دارند. لیست ستارگان سریال به همین سه نفر ختم نمی‌شود و در دار و دسته‌ی بزرگی از ماموران پلیس و امنیتی و حقوقی که با این خانواده سر و کله می‌زنند بازیگران بزرگ دیگری نظیر جی کی سیمونز، پابلو شرایبر، بتی گیبریل، چری جونز،‌ سکینا جافری و لیتون میستر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پنی دردفول: شهر فرشتگان (Penny Dreadful: City Of Angels)

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۲۶ آوریل

چهار سال پس از پایان غیرمنتظره‌ی سریال اصلی، خالق آن با سری جدیدی برگشته که به جای اقتباس از ادبیات دوران ویکتوریایی،‌ به سراغ دوران پر رمز و راز هالیوود در دهه ۳۰ میلادی رفته. داستان آن در لس آنجلس شکل می‌گیرد و شیاطین تغییر شکل دهنده تنها یکی از عناصر ترسناک سری جدید است. همچنین بخشی از سریال بر اساس فولکلور مکزیکی آمریکایی‌های منطقه است که در سال‌‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌اند. ناتالی دورمر، کری بیشه، روری کینر، نیتن لین و آدریانا بارازا بازیگران اصلی این سریال هستند.

شورای پدرها (Council Of Dads)

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۳۰ آوریل

بعد از پخش قسمت اول آن در ماه مارس که با قسمت پایانی فصل چهارم «این ما هستیم» همراه بود، این سریال قرار است در ماه آوریل به روی آنتن برود. در ادامه‌ی همان فضا، این سریال هم از دسته‌ی سریال‌هایی‌ست که با فضای دلگرم کننده و شیرین خود داستان‌هایی خانوادگی روایت می‌کنند. یک پدر مهربان پس از  رویارویی با مشکلات سلامتی، به این فکر می‌افتد که چه کسی بعد از رفتنش از همسر و سایر اعضای خانواده‌اش مراقبت کند. نقش پدر مهربان را تام اورت اسکات و همسرش را سارا وین کالیز بازی می‌کنند.

و در ادامه سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید:

ترکوندی (Nailed It!)

فصل ۴ شب: Netflix   تاریخ پخش: ۱ آوریل

مردی با یک نقشه (Man With A Plan)

فصل ۴ شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۲ آوریل

سيرن (Siren)

فصل ۳ شبکه: Freeform   تاریخ پخش: ۲ آوریل

سرقت پول (Money Heist)

فصل ۴ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۳ آوریل  

مرد آینده (Future Man)

فصل ۳ شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۳ آوریل  

هارلی کویین (Harley Quinn)

فصل ۲ شبکه: DC Universe   تاریخ پخش: ۳ آوریل

دروغگو (Liar)

فصل ۲ شبکه: Sundance   تاریخ پخش: ۸ آوریل

مبارزه‌ی خوب (The Good Fight)

فصل ۴ شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۹ آوریل

کشتن ایو (Killing Eve)

فصل ۳ شبکه: BBC America/ AMC   تاریخ پخش: ۱۲ آوریل  

بی‌اعتماد به نفس (Insecure)

فصل ۴ شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۲ آوریل  

درون سایه‌ها چه می‌کنیم (What We Do In The Shadows)

فصل ۲ شبکه: FX   تاریخ پخش: ۱۵ آوریل

درون تاریکی (In The Dark)

فصل ۲ شبکه: CW   تاریخ پخش: ۱۷ آوریل  

بوش (Bosch)

فصل ۶ شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۱۷ آوریل

پس از مرگ (After Life)

فصل ۲ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۴ آوریل

آخرین قلمرو (The Last Kingdom)

فصل ۴ شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۶ آوریل  

ویدا (Vida)

فصل ۳ شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۲۶ آوریل   کدامیک از عناوين جديد برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ کدام سریال قدیمی را به دیگران توصیه می‌کنید؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۴۴

من فقط Penny Dreadful رو دیدم.

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۳۹

سلام دوستان از فصل سوم Dark خبری نیست؟

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۰۳:۱۶

Killing eve که خیلی منتظرشم فک کنم تا ۳-۴ساعت دیگه بذارین ^~^ Run به عشق فیبی والر بریج Mrs. America چون We can do it bastard?? Money heist هم که اومده

نمایش اسپویل
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ۲۰:۵۸

به نام خدا هستم: هیچکدام.

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۴۲

What We Do In The Shadows فوق العاده هسسس

نمایش اسپویل
بیشتر