news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه دسامبر ۲۰۲۰ منتظرشان هستیم

به آخرین ماه سال ۲۰۲۰ رسیده‌ایم. و اتفاقاتی رخ داد که کسی فکرش را نمی‌کرد. هیچ‌یک از ما خیال نمی‌کردیم چنین سال عجیب و دشواری در انتظارمان باشد. و خب اهالی هالیوود هم مانند ما. چه فیلم‌ها و سریال‌هایی که عقب افتادند یا نحوه‌ی پخششان تغییر کرد.

با این حال شبکه‌ها همه‌ی تلاششان را کردند که در این سال که همه در خانه‌هایمان حبس شده بودیم، تعدادی سریال برای تماشا داشته باشیم. خیلی از عناوین مهم از جمله سریال‌های مارول عقب افتادند و به ۲۰۲۰ نرسیدند. اما در مجموع سریال‌های خوب هم داشتیم.

در ماه دسامبر شبکه‌ها معمولا عناوینی که چندان از آن‌ها مطمئن نیستند را پخش می‌کنند (غیر از عناوین اختصاصی کریسمس). اما امسال همه چیز متفاوت بود و شبکه‌ها باید هرچه دارند را رو بکنند. مطابق هر ماه تعدادی از عناوین جالب توجه را برایتان انتخاب و معرفی کرده‌ایم.

در انتها هم لیست سریال‌هایی که فصل جدیدشان این ماه از راه می‌رسد را از دست ندهید.

 

زمین در شب به صورت رنگی (Earth At Night In Color)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۴ دسامبر

تصویربرداری از جانوران بعد از غروب خورشید مد جدید مستندهای حیات وحش است.  نتفلکیس مستند خودش را داشت با نام «شب زمین» و مستند اخیر شبکه‌ی Nat Geo هم با نام «پخش زنده از یلواستون» از زندگی شبانه‌ی چند گونه‌ی جانوری پرده برداشت. مستند حال حاضر اما به جای دوربین دید در شب، از لنزهای خاصی استفاده کرده تا تصویری رنگی مانند تصاویر نور روز خلق شود. که در نوع خودش پدیده‌ی جدیدی است. راوی سریال هم ستاره‌ی پرآوازه‌ی مارول تام هیدلستون است که به خیل عظیم ستارگان راوی مستندهای طبیعی در سال‌های اخیر اضافه شده.

 

پسران هاردی (Hardy Boys)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۴ دسامبر

ظاهرا بازسازی سریال‌های کلاسیک حالاحالاها قصد پایان یافتن ندارد. در جدیدترین عنوان از این بازسازی‌ها، خوانش جدیدی از سریال پسران هاردی را شاهد هستیم که در آن فرانک و جو هاردی به شهری جدید نقل مکان می‌کنند و از اسرار مهم خانوادگی سر در می‌آروند. کیلی شاو، بیف هوپر، نیل کوهن و چت مورتون از جمله بازیگران این سریال ۱۳ قسمتی هستند که همه‌ی قسمت‌هایش یک جا پخش خواهد شد.

 

عالی‌جناب (Your Honor)

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۶ دسامبر

برایان کرانستون بار دیگر به تلویزیون بازگشته و باید در یک مینی سریال نقش یک قاضی را ایفا کند که پسرش درگیر پرونده‌ی تصادف رانندگی پر سر و صدایی شده. شورانر سریال پیتر موفات یکی از نویسندگان سریال «شب ماجرا» است و این سریال از سریالی اسرائیلی با نام «کوردو» اقتباس شده. از دیگر ستارگان این سریال باید به مایکل استالبرگ،‌ هوپ دیویس، کارمن اجوگو،‌ لورین توسین، ایمی لندکر، آسایا ویتلاک و البته مارگو مارتیندل اشاره کرده.

 

پرستاران (Nurses)

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۷ دسامبر

جامعه آمریکا خواهان سریال‌های درام پزشکی است و برای این تقاضا عرضه باید صورت گیرد. بعد از درام‌های موفقی که چندین و چند سال است ساخته و جایگزین یکدیگر می‌شوند، این یکی روایتگر تعدادی از افراد حرفه‌ای شاغل در حوزه سلامت است که می‌خواهند دروان کاری جدیدی را در بیمارستان تورنتو آغاز کنند. پروتاگونیست‌های سریال ۵ پرستار جوان هستند.

 

پسر مناسب (A Suitable Boy)

شبکه: Acorn   تاریخ پخش: ۷ دسامبر

سریال در دهه ۵۰ میلادی در هندوستان می‌گذرد و داستان عاشقانه‌ای در آغاز یک دوران جدید و نسلی جدید در این کشور. را به تصویر می‌کشد. اولین اثر تلویزیونی میرا ناییر است که در فستیوال TIFF به نمایش درآمد. در این سریال که در اصل برای شبکه‌ی BBC ساخته شده بود، آیشان خاطر، تانیا مانیکتالا و تابو بازی می‌کنند و به صورت هفتگی تا ابتدای سال میلادی آینده پخش خواهد شد.

 

وحش (The Wilds)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۱۱ دسامبر

داستان تعدادی دختر نوجوان که از سقوط یک هواپیما جان سالم به در می‌برند و باید در محیط وحشی زنده بمانند. اما آیا زنده ماندن این گروه دختران تصادفی است؟ ریچل گریفیتس یکی از بازیگران این سریال است. و نکته‌ی جالب توجه اینکه آمازون قسمت اول آن را برای همه در دسترس قرار داده. چه کسانی که اکانت پرمیوم دارند و چه کسانی که ندارند.

 

ایستادگی (The Stand)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۱۷ دسامبر

این سریال شاید بهترین زمان ممکن پخش شود. شاید هم بدترین! بستگی به نقطه نظر مخاطب و البته کیفیت ساخت و نحوره‌ی روایت داستانش دارد. اقتباسی از یکی از داستان‌های کلاسیک استیون کینگ که درباره‌ی گروهی است که از یک آخرالزمان ویروسی نجات یافته‌اند و حالا باید در این محیط دوام بیاورند. ستارگان پرشمار سریال شامل جیمز مارسدن، گرگ کینر، الکساندر اسکارسگارد، امبر هرد، ووپی گلدبرگ، جوان آدپو، ازرا میلر، نت وولف و هیمیش لینک لیتر می‌شود. جاش بون که «جهش‌یافتگان جدید»ش بالاخره رنگ پرده را به خود دید در نوشتن فیلمنامه با خود استوین کینگ همکاری کرده.

   

در ادامه سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را از نظر می‌گذرانیم:

 

دهان گنده (Big Mouth)

فصل ۴

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۴ دسامبر

 

کارآگاه خصوصی مگنوم (Magnum P.I.)

فصل ۳

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۴ دسامبر

 

بی‌شرم (Shameless)

فصل ۱۱

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۶ دسامبر

 

لیزر وولف (Lazor Wulf)

فصل ۲

شبکه: Adultswim   تاریخ پخش: ۷ دسامبر

 

پنی ورت (Pennyworth)

فصل ۲

شبکه: Epix   تاریخ پخش: ۱۳ دسامبر

 

وسعت (The Expanse)

فصل ۵

شبکه: SyFy   تاریخ پخش: ۱۶ دسامبر

 

وایکینگ‌ها (Vikings)

فصل ۶ (بخش دوم)

شبکه: History   تاریخ پخش: ۳۰ دسامبر

 

ماجرا‌های دلهره‌آور سابرینا (Chilling Adventures Of Sabrina)

فصل ۴

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۳۱ دسامبر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۸

اتک تایتان چرا نزدین

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۲۹

خدایان آمریکایی... چه شد پ

نمایش اسپویل
۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲

Thanks

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۳۷

طبق آخرين اخبار، دهم ژانویه قرار بود پخش بشه.

نمایش اسپویل