news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه آوریل ۲۰۲۱ منتظرشان هستیم

آوریل از راه رسیده و دست پر هم رسیده. در این ماه واقعا سریال‌های زیادی برای تماشا داریم. در همه‌ی ژانرها و برای همه‌ی سلیقه‌ها. این در حالی است که مراسم آکادمی اسکار هم در همین ماه قرار است برگزار شود. که البته شاید چند سال قبل مهم‌ترین پدیده‌ی تلویزیونی ماه بود، اما حالا نه فقط بخاطر کووید-۱۹ که بخاطر مسائل بحث‌برانگیز سال‌های اخیر هم مانند قبل از اهمیت برخوردار نیست.

اما سریال‌ها با قوت بازگشته‌اند: از بازگشت نظم و قانون گرفته تا داستان ندیمه. و همه نوع ژانر: اکشن، تاریخی، فانتزی، کمدی و… و البته چندین و چند سریال جدید که بازیگران جذابی مانند جیمی فاکس و کیت وینسلت، جاستین ترو و گای پیرس را شامل می‌شود.

 

نظم و قانون: جرایم سازمان یافته (Law & Order: Organized Crime)

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۱ آوریل

سال‌ها پس از جدا شدنش از مجموعه نظم و قانون، کریستوفر ملونی با نقش کارآگاه الیوت استبلر به این دنیا برگشته و قرار است مجموعه‌ای تازه با داستانی تازه برایمان رقم بزند. در این سریال کارآگاه استبلر به سراغ سازمان‌های جنایی عظیم نیویورک می‌رود و در تلاش است تا نظم را به این شهر بازگرداند. قسمت اول سریال قرار است کراس‌اوری بین این دو عنوان باشد.

ساخته شده برای عشق (Made For Love)

شبکه: HBO Max   تاریخ پخش: ۱ آوریل

این سریال که ماه گذشته در جشنواره SXSW از آن رونمایی شد، اقتباس جدید شبکه‌ی HBO از رمان آلیسا ناتینگ است و داستانی فانتزی و روانشناسانه را درباره‌ی زوج‌ها روایت می‌کند. کریستین میلیوتی نقش اصلی را ایفا می‌کند و ری رومانو نقش پدرش را. ناتینگ خودش در به همراه کریستینا لی شورانر، سریال را به نگارش درآورده‌اند.

 

گذرگاه آتنلانتیک (Atlantic Crossing)

شبکه: PBS   تاریخ پخش: ۴ آوریل

کایل مک‌لاکلان جدیدترین بازیگری است که در نقش رزولت ظاهر شده. در سریالی هشت قسمتی که در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و به بررسی رابطه‌ی بین رزولت و شاهزاده مارتای نروژی می‌پردازد. کسی که در زمان یورش نازی‌ها به همراه فرزندانش در آمریکا زندگی می‌کرد. این سریال اولین کار انگلیسی زبان الکساندر الک نویسنده و کارگردان است.

 

اقتصاد خانگی (Home Economics)

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۷ آوریل

جدیدترین سیت کام شبکه‌ی سراسری ABC که آوریل به روی آنتن می‌رود. درباره‌ی ۳ خواهر و برادر است که وضعیت اقتصادی بسیار متفاوتی دارند. توفر گریس، جیمی تاترو و کیتلین مک‌گی نقش این سه نفر را بازی می‌کنند که در تلاش برای یافتن نقاط مشترک بین زندگی‌های متفاوتشان هستند.

 

کنگ فو (Kung Fu)

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۷ آوریل

بار دیگر ریبوت یک سریال قدیمی. آن هم پس از نزدیک به نیم قرن. در این ریبوت تازه الیویا لیانگ نقش یک زن جوان را بازی می‌کند که پس از زندگی در یک صومعه در چین، به آمریکا بازگشته و با هجوم جرم و جنایت در محله روبرو می‌شود. او از توانایی‌های مبارزاتی‌اش استفاده می‌کند و به مقابله با تبه‌کاران می‌پردازد.

 

یاغی (Rebel)

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۸ آوریل

جدیدترین سریال کریستا ورناف برای شبکه‌ی ABC یک درام دادگاهی است درباره‌ی وکیل خودآموخته‌ای که به وکالت عمومی می‌پردازد و به عنوان یک خارجی به جنگ نظام قضایی آمریکا می‌رود. بر اساس زندگی ارین بروکویچ ساخته شده و در آن کیتی سیگال نقش اصلی را بازی می‌کند. اندی گارسیا، جان کوربت و کوین زیگر سایر بازیگران این سریال هستند.

 

آن‌ها (Them)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۹ آوریل

در اولین فصل این سریال آنتولوژی ماجراهای یک خانواده‌ی سیاه‌پوست را دنبال می‌کنیم که از کرولینای شمالی به لوس آنجلس نقل مکان کرده‌اند و با محیطی غیرمنتظره روبرو می‌شوند. در این سریال دبورا رایت، اشلی تامس، آلیسون پیل، شهادی رایت ژوزف و ملودی هارد به ایفای نقش پرداخته‌اند. خالق سریال لیتل ماروین است و سریال از همین حالا برای فصل دوم تمدید شده.

 

هرگزها (The Nevers)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۱ آوریل

در سال‌های پر کشمکش قرن نوزدهم میلادی وقایعی ماورالطبیعه، قدرتی عیرعادی به زنان جوان لندن می‌بخشد. آن‌ها با همکاری یکدیگر باید به مقابله با سایر نیروهای متافیزیکی پرداخته و البته از خود در برابر سختی‌های جامعه نه چندان پذیرای بریتانیای آن دوره محافظت کنند. جاس ویدون اپیسود اول سریال را نوشته و کارگردانی کرد اما بعد از مشکلات و اتهاماتی که با آن‌ها مواجه شد، جای خود را به فیلیپا گاسلت داد تا او شورانر سریال شود. از بازیگران سریال هم باید لورا دانلی، الیویا ویلیامز، جیمز نورتون، نیک فراست و دنیس اوهر را نام برد.

 

بابا آبرویم را نبر! (Dad Stop Embarrassing Me!)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۴ آوریل

جیمی فاکس هم به تلویزیون می‌آید! در این سریال کمدی او نقش پدری را بازی می‌کند که دختر نوجوانش به خانه او نقل مکان می‌کند. حالا چالشی در برابر او است تا یک پدر کول و باحال برای دخترش باشد. و در این راه او به هر وسیله‌ای چنگ می‌زند. حتی Tik Tok.

 

فرانک ایرلندی (Frank Of Ireland)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۱۶ آوریل

برایان گلیسون در این سریال کمدی نقش یک موزیسین خانه خراب خود تخریب‌کننده را ایفا می‌کند که با زندگی‌اش به عنوان یک مرد تنها دست و پنجه نرم می‌کند. برادر فرانک دوفوس هم در این مسیر به کمکش می‌آید. نکته اینکه نقش دوفوس را دامنال گلیسون بازی می‌کند که از قضا برادر برایان در دنیای واقعی هم هست. (هر دو پسر برندن گلیسون هستند.) کارگردان آن ام جی دیلنی است و با همکاری آمازون و Channle 4 ساخته شده.

 

مر از ایست‌تاون (Mare Of Easttown)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۸ آوریل

این مورد انتظارترین سریال این ماه است. به چندین و چند دلیل. اول اینکه کیت وینسلت پس از ده سال به تلویزیون بازگشته و در یک مینی سریال نقش اصلی را ایفا می‌کند. نفش یک مامور پلیس که مسئول پیگیری پرونده یک قتل شده. دوم اینکه سایر بازیگران سریال هم درجه یک هستند: جین اسمارت (مادر) انگوری رایس (دختر)، اون پیترز (همکار جدید)، دیوید دینم (همسر سابق) و البته گای پیرس در نقش استاد جذاب شهر. و سرانجام اینکه کریگ زوبل (خالق سریال پرآوازه‌ی چرنوبیل) پشت دوربین ایستاده و هر هفت اپیسود آن را کارگردانی کرده.

 

سایه و استخوان (Shadow And Bone)

شبکه: Netflix  تاریخ پخش: ۲۳ آوریل

سریال فانتزی ماجرایی اکشن جدید شبکه نتفلیکس بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروش لی باردوگو ساخته شده و روایتگر داستان یک دختر سرباز با قدرت‌های عجیب است که برای دفاع از کشورش از خانواده جدا شده و به گروهی از سربازان عجیب مانند خودش که با نام گریشا شناخته می‌شوند می‌پیوندد. گرچه هیچ چیز آن طوری که به نظر می‌آید نیست.

 

ساحل ماسکیتو (The Mosquito Coast)

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۳۰ آوریل

در سریال جدید شبکه‌ی اپل تیوی پلاس جاستین ترو بار دیگر به تلویزیون بازگشته و نقش یک مخترع را بازی می‌کند که وقتی متوجه می‌شود دولت فدرال برایش پرونده ایجاد کرده، همراه خانواده‌اش به مکزیک مهاجرت می‌کند. بر اساس رمان عموی جاستین ترو، پاول ترو ساخته شده و نیل کراس خالق «لوتر» آن را برای اپل ساخته.

 

در ادامه، سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید:

 

کریپ شو (Creepshow)

فصل ۲

شبکه: Shudder   تاریخ پخش: ۱ آوریل

 

ملکه‌ی جنوب (Queen Of South)

فصل ۵

شبکه: USA Network   تاریخ پخش: ۷ آوریل

 

مشکلی پیش نمی‌آید (Everything’s Gonna Be Ok)

فصل ۲

شبکه: Freeform   تاریخ پخش: ۸ آوریل

 

پدرخوانده‌ی هارلم (Godfather Of Harlem)

فصل ۲

شبکه: EPIX   تاریخ پخش: ۱۸ آوریل

 

داستان ندیمه (The Handmaid’s Tale)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۲۸ آوریل

 

نظر شما چیست؟ منتظر کدام عناوین هستید؟ کدام یک به نظرتان پدیده می‌شود؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱

ممنون از معرفی. لینک داستان ندیمه رو به دلیل تشابه اسمی اشتباه گذاشتید تصحیح کنید.

نمایش اسپویل