news-background
news-background

ستارگان «وانداویژن»، «لوکی» و «فالکن» فاش می‌کنند چه کسی بیشترین پیام را برای «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول ارسال می‌کند

 

«تام هیدلستون» ستاره «لوکی» (Loki)، «آنتونی مکی» و «سباستین استن» بازیگران «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and Winter Soldier) و «الیزابت اولسن» و «پل بتنی» بازیگران «وانداویژن» (WandaVision) هفته گذشته در مصاحبه با «ورایتی» برای اولین بار در چند سال اخیر در کنار هم جمع شدند. در این گفتگوی صمیمانه این بازیگران از نحوه واکنش خود به تولید سریال‌های اختصاصی برای شخصیت‌هایشان در «دنیای سینمایی مارول» و تأثیر بازی در چندگانه‌های عظیم مارول بر زندگی‌شان گفتند و فاش کردند که چه بازیگری بیشترین پیام را برای «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول ارسال می‌کند.

اولسن می‌گوید: «همگی ما وقتی می‌خواهیم یک فیلم مستقل بازی کنیم رقمی بالای سر خود داریم، چه بتوانیم به فروش آن فیلم‌ها کمک کنیم چه نتوانیم. اگر بخواهیم در آن فیلم‌ها بازی کنیم، این ویژگی به ما امکان می‌دهد به پروژه بپیوندیم. بنابراین، عضوی از این چندگانه عظیم بین‌المللی بودن مزیت بزرگی دارد.»

اولسن اولین بار در فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) که در سال ۲۰۱۵ اکران شد نقش «واندا ماکسیموف» یا «اسکارلت ویچ» را بازی کرد و سپس در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیده شد. در همین حین چند پروژه مستقل از جمله «اینگرید به غرب می‌رود» (Ingrid Goes West) را بازی کرد. اما در فصل تلویزیونی گذشته «وانداویژن» را به همراه «پل بتنی» در دیزنی+ داشت. این سریال اولین پروژه تلویزیونی مارول بود و به دنبال آن «فالکن و سرباز زمستان» با بازی استن و مکی و به‌تازگی «لوکی» با بازی هیدلستون روی ایر رفت.

استن در بخشی از مصاحبه با «ورایتی» فاش می‌کند که پس از بازی در «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» (Captain America: The First Avenger) در سال ۲۰۱۱ نمی‌دانسته که احتمال بازگشتش به «دنیای سینمایی مارول» وجود دارد یا نه و یکی از دوستانش از کامیک-کان سن دیه‌گو با او تماس گرفته و گفته است که شخصیت «سرباز زمستان» در فیلم بعدی مارول حضور دارد.

مکی و استن به همین شکل غیرمعمول از وجود پروژه‌ای تلویزیونی برای شخصیت‌هایشان آگاه شده‌اند. آن‌ها وقتی برای ملاقات به لس‌آنجلس رفته بودند در لابی یک هتل با یکدیگر برخورد کرده‌اند. مکی می‌گوید: «از آنچه در حال شکل‌گیری بود چیزهایی می‌دانستم اما فکر نمی‌کردم که قرار است یک سریال تلویزیونی باشد.» او اضافه می‌کند: «نمی‌خواستم در اولین پروژه شکست‌خورده مارول باشم. همه آن فیلم‌های شگفت‌انگیز را داشتیم و بعد این سریالی که اتفاقاً من در آن بازی کرده بودم به شکست می‌انجامید. فکر کردم که قرار است سریالی شبیه به «بتمن و رابین» باشد – آن سریال اول.»

مکی می‌گوید پروژه‌های مارول به اندازه «اردوهای تابستانی» لذت‌بخش است. اما به محض آغاز تولید آن‌ها، عوامل باید اطلاعاتی سری را حفظ کنند. اولسن می‌گوید: «به همه افرادی که در زندگی خصوصی‌ام هستند می‌گویم اما به هیچ‌کس از اصحاب رسانه نمی‌گویم.»

پیوستگی فیلم‌ها و سریال‌های مارول ممکن است گیج‌کننده باشد، به ویژه برای اعضای جدید گروه تولید که با داستان آشنایی ندارند. هیدلستون در بخشی از مصاحبه می‌گوید در محل فیلمبرداری «لوکی» جلسه‌ای چند ساعته برای توضیح داستان میزبانی کرده است.

هیدلستون در واکنش به بتنی که می‌پرسد آیا «آن نشانگرهای لیزری» با خود به همراه داشته یا نه می‌گوید: «متأسفانه تخته سفید وجود داشت. به کیت هرون، کارگردانمان گفتم اگر داستان را همزمان برای همه توضیح دهیم بهتر است. کیت و کوین رایت تهیه‌کنندگان سریال گفتند ایده فوق‌العاده‌ای است. اما بعد به شکلی نامطبوع تبدیل شد به یک سخنرانی در مورد «لوکی».»

با توجه به اینکه تمامی نماهای «لوکی» در استودیوی مارول در آتلانتا فیلمبرداری می‌شدند، ماجرای سخنرانی هیدلستون به گوش دیگر بازیگران می‌رسد. مکی به شوخی می‌گوید: «از ما کار کشیدند. یکی از مهم‌ترین صحنه‌ها را به شکلی زمانبندی کردند که نتوانیم به جلسه تام هیدلستون وارد شویم.»

هیدلستون می‌گوید مزیت بازی در فیلم‌های مارول این است که این عناوین برای از هواداران اهمیت زیادی دارند. اما کاشف به عمل می‌آید که یکی از مزیت‌های دیگر همکاری با مارول تماس با «کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول است.

مکی از هیدلستون می‌پرسد: «تام، در طول فیلمبرداری چند بار با کوین فایگی حرف زدی؟» هیدلستون جواب می‌دهد: «چند بار. به دلیل پاندمی، او در آستانه تعطیلی پروژه در دسترس بود.» در این مقطع استن فاش می‌کند: «برای این می‌پرسد چون خودش هر جمعه شب با فایگی تماس می‌گیرد.» اولسن سپس در مورد بتنی می‌گوید: «پل هر چند روز یک بار برای کوین پیام ارسال می‌کند.» بتنی واکنش نشان می‌دهد: «می‌خواستم به یونان سفر کنم و باید می‌دانستم که چقدر می‌توانم اقامت کنم!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید