news-background
news-background

ستاره سریال «Game of Thrones» نظر واقعی «سرسی» نسبت به «دنریس» را فاش کرد

نظر واقعی «سرسی لنیستر» راجع به «دنریس تارگرین» در سکانس «دراگون پیت» قسمت آخر روز یکشنبه چه بود؟

مجله «EW» در فیلم برداری این صحنه در نوامبر گذشته در اسپانیا حضور داشت و در زمان استراحت این سوال را از «لنا هیدی» پرسید. مسلماً، «سرسیi» به «دنریس» چشم غره می‌رفت، و پس از آن به «تیریون» گفت که «دنریس» «یک فاحشه خارجی است که جایگاهش را نمی‌داند». ولی وقتی «دنریس» با اژدهایش فرود آمد در سر او چه می‌گذشت؟

به گفته «لنا هیدی» بازیگر نقش «سرسی» :

«فکر می‌کنم او اول حسودی می کند زیرا «دنریس» از او جوان تر و زیباتر است و در پیشگویی اشاره شده که شخصی جوان تر و زیباتر جایگاه او را خواهد گرفت بنابراین مطمئنم که این یکی از خطوط فکری اوست. تیریون هم دستیار اوست، پس شرایط «دنریس» خیلی به وقف مراد «سرسی» نیست».

اوه، بله، پیشگویی! پیشگویی «Maggy the Frog» که به «سرسی» جوان گفته بود و در فصل 5 طی بازگویی دوباره نشان داده شد:

«تو هرگز با شاهزاده ازدواج نخواهی کرد. تو همسر پادشاه خواهی شد ... ملکه خواهی شد. برای مدتی. سپس دیگری خواهد آمد – جوانتر، زیباتر – تا تو را به زیر بکشد و هر آنچه عزیز می‌داری بگیرد ... پادشاه 20 فرزند خواهد داشت، و تو 3 فرزند. تاج‌هاشان از طلا؛ و کفن‌هاشان از طلا».

با اینکه در «Game of Thrones» پیشگویی‌ها تا اینجا سابقه خوبی نداشتند، تمام پیشگویی‌های «Maggy» تا اینجا درست بوده – به جز به زیر کشیدن «سرسی». ما کاری به بخش «زیباتر» نخواهیم داشت. بسیاری از طرفداران «سرسی» با فروتنی «هیدی» در سریال مخالفند، حال که «جیمی لنیستر» از «سرسی» برای جنگ با لشگر مردگان روی گردان شده، به نظر می‌رسد که بخش دیگری از پیشگویی درست از آب در آمده است.

ما از «هیدی» درباره دروغ بزرگش نیز پرسیدیم – تعهد به کمک به «جان اسنو»  و «دنریس» در جنگ علیه «پادشاه شب» در حالی که مشغول آماده سازی سپاهش برای شکست آن‌هاست.

او گفت:

«فکر می‌کنم دروغش بسیار شوکه آور باشد، او واقعاً عوضی است. و هیچ کس را نمی‌بخشد».

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید