news-background
news-background

سازندگان سریال هندی Tandav آمازون با «ایجاد تغییر» در صحنه‌های موهن به آئین هندو موافقت کردند

حواشی پیرامون سریال هندی و سیاسی «تانداو» (Tandav) که از آمازون پرایم ویدیو پخش شده همچنان ادامه دارد و سازندگان پذیرفته‌اند که در محتوای آن تغییراتی ایجاد کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«علی عباس ظفر» خالق سریال در صفحه‌ی توییترش می‌نویسد: «ما به احساسات مردم کشورمان حداکثر احترام را می‌گذاریم. قصد نداشتیم که احساس هیچ فرد، طبقه، جمعیت، نژاد، مذهب یا باورهای مذهبی را جریحه‌دار یا به هیچ نهاد، حزب سیاسی یا شخص زنده یا مرده‌ای توهین کنیم.»

«عوامل و بازیگران «تانداو» تصمیم گرفته‌اند تغییراتی در این سریال اینترنتی ایجاد کنند تا نگرانی‌ها را برطرف سازند. از وزارت اطلاعات و ارتباطات برای حمایت و رهنمودهایشان در این زمینه قدردانی می‌کنیم. اگر سریال ناخواسته احساسات کسی را جریحه‌دار کرده یک بار دیگر عذرخواهی می‌کنیم.»

این سریال ۱۵ ژانویه پخش شد و به سرعت اعتراض سیاست‌مداران ملی‌گرای هند را به دلیل نمایش «شیوا» ایزد بلندمرتبه آئین هندو و بازی یک بازیگر مسلمان به نام «محمد زیشان ایوب» در نقش او برانگیخت. هرچند تغییراتی که باید صورت بگیرد روشن نیستند اما قطعاً صحنه‌ای دچار تغییر خواهد شد که در اپیزود اول به نمایش گذاشته شده است. در این صحنه شخصیت شیوا با بازی ایوب از لفظ رکیکی استفاده می‌کند.

عوامل و بازیگران «تانداو» دوشنبه گذشته نیز از این بابت عذرخواهی کرده بودند. «سیف علی خان» بازیگر نقش اول سریال و همسر باردارش «کارینا کاپور» تحت محافظت پلیس قرار دارند. «دیمپل کاپادیا» که اخیراً در «تنت» (Tenet) دیده شده یکی دیگر از بازیگران سریال است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید