news-background
news-background

سازندگان سریال Shadow and Bone احتمال تولید فصل دوم آن را مژده دادند

 

طرفداران سه‌گانه گریشا به نویسندگی «لی باردوگو» مدت‌ها در انتظار انتشار فصل اول سریال «سایه و استخوان» (دانلود سریال Shadow and Bone با لینک مستقیم) بودند تا شخصیت‌های مورد علاقه خود را ببینند و سفری طولانی را در دنیای فانتزی گریشا آغاز کنند. فصل اول این سریال ۸ قسمتی شامل شخصیت‌هایی از سه‌گانه «سایه و استخوان» و دوگانه «شش کلاغ» بود. داستان «شش کلاغ» سال‌ها پس از «سایه و استخوان» اتفاق می‌افتد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل اول داستان «الینا استارکوف» با بازی «جسی می لی» را از زمانی که یتیمی ضعیف بود تا به دست آوردن قدرتی فوق‌العاده دنبال می‌کند. او در این سفر با «دارکلینگ» با بازی «بن بارنز» رو به رو می‌شود. شبکه نتفلیکس هنوز ساخت فصل دوم را رسماً تایید نکرده اما «لی باردوگو» نویسنده و «اریک هیزرر» سازنده این سریال به وضوح اعلام کرده‌اند که نقشه‌های بزرگی برای «سایه و استخوان» دارند. هیزرر در رابطه با قسمت پایانی فصل اول اعلام کرد که «الینا» قدرتش را برای فصل دوم جمع کرده است و «دارکلینگ» تحت تاثیر همراهان جدیدش قرار است رو به روی او بایستد. این در حالی است که احتمالاً «الینا» حتی با داشتن قدرت شاخ گوزن هنوز هم نمی‌تواند به تنهایی فولد را شکست دهد. نکته جالب درباره این سریال این است که برخلاف داستان‌های فانتزی دیگر که در دنیایی شبیه به انگلیس اتفاق می‌افتند، گریشا بیشتر به امپراطوری روسیه شباهت دارد.

به گفته هیزرر، او سال‌ها پیش از ساخت این سریال درباره داستان آن فکر کرده بود و در صورت تایید فصل دوم، او و تیم ساخت آماده فیلم‌برداری هستند. او در مصاحبه با کلایدر به غیر از اضافه شدن شخصیت «ویلان» جزئیات زیادی درباره فصل دوم برملا نکرد: «من دوست دارم با شما درباره بخش‌هایی از «شش کلاغ» را که ممکن است در فصل دوم ببینیم صحبت کنم. من تنها می‌توانم تایید کنم که ۱۰۰% «ویلان» را خواهیم دید. ما دوست داریم او را به داستان معرفی کنیم. و ما دوست داریم زمان بیشتری را در کتردام بگذرانیم. ما مجبور شدیم در فصل اول کلاغ‌ها را از آن جا به سمت فولد و ورای آن برای دزدی بفرستیم. و احساس می‌کنم حتماً بخشی از فصل بعدی باید در خانه تیم ما اتفاق افتد.»

باردوگو نیز بدون اعلام جزئیات درباره برنامه‌های احتمالی خود برای فصل دوم گفت: «برای من، نکته مهم، دیدن «اترامهوند» و «پراوتیر» است. من دوست دارم «ویلان» را ببینم که تنها حرفه‌ای است که در فصل اول حضور نداشت. من دوست دارم «تولیا» و «تامار» را نیز ببینیم. مشکل جان بخشی به شخصیت‌های کتابم توسط چنین بازیگران ماهری این است که من را حریص کرده است و من واقعاً دوست دارم تا بازیگران بیشتری را برای این نقش‌های چالش برانگیز پیدا کنم. این داستان بسیار وسیع است.»

هیزرر درباره نقشه احتمالی ساخت این سریال در سه فصل گفت: «هنوز بخش‌های زیادی برای پوشش دادن وجود دارد. این سریال می‌تواند خیلی بیشتر از سه فصل ادامه پیدا کند زیرا «لی» کتاب‌های زیادی نوشته و به همین دلیل بخش‌های زیادی برای ساختن وجود دارد. من احساس می‌کنم این سریال به راحتی می‌تواند حداقل تا چهار فصل یا بیشتر پیش برود. اما صحبت در این باره من را نگران می‌کند.»

باردوگو نیز از انتشار کتاب «قانون گرگ‌ها» در ماه مارس امسال اظهار آسودگی کرد: «من خیلی آسوده خاطر هستم از این که به تازگی کتاب «قانون گرگ‌ها» را منتشر کردم که خداحافظی برای دنیای گریشاورس محسوب می‌شود. احتمال اینکه من در آینده کتاب‌های بیشتری درباره این دنیا بنویسم وجود دارد اما اگر هم این کار را نکنم خیالم راحت است که حداقل پایان خوبی برای داستان رقم زده‌ام و نویسنده‌های سریال می‌توانند با خیال راحت درباره سریال تصمیم گیری کنند. داستان‌های زیادی در صورت نیاز در اختیار آن‌ها است. البته من ترجیح می‌دهم که سریال خیلی وارد جزئیات نشود. در حال حاضر هفت رمان و چندین داستان کوتاه درباره گریشاورس وجود دارد اما فکر نمی‌کنم که به هفت فصل برای به تصویر کشیدن آن نیاز باشد. البته من سازنده سریال نیستم و باید دید «اریک» چه برنامه‌هایی دارد.»

البته همه این‌ها به میزان رضایت بینندگان این سریال بستگی دارد. با توجه به موفقیت سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) به نظر می‌رسد که طرفداران زیادی برای ژانر فانتزی در نتفلیکس وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید