news-background
news-background

«زاوی اشتون» نقش شخصیت شرور Captain Marvel 2 را بازی می‌کند

«کارل دنورز» یا «کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن» در دنباله‌ی «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) با شخصیت شروری با بازی «زاوی اشتون» نبرد خواهد کرد. «کاپیتان مارول ۲» به کارگردانی «نیا داکوستا» و نویسندگی «مگان مک‌دانل» که سابقه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی سریال «وانداویژن» (WandaVision) را دارد به تولید می‌رسد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که اشتون نقش کدامیک از شخصیت‌های شرور دنیای مارول را پذیرفته، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند او شخصیت شرور اصلی داستان دنباله است. دیگر بازیگران فیلم «ایمان ولانی» در نقش «خانم مارول» بازیگر سریالی به همین نام که از دیزنی+ پخش خواهد شد، و «تیونا پاریس» در نقش «مانیکا رمبو» که اخیراً در «وانداویژن» دیده شده خواهند بود.

قسمت اول «کاپیتان مارول» اولین فیلم ابرقهرمانی مارول با شخصیت اول زن بود و در سراسر دنیا به فروش ۱.۱ میلیارد دلاری رسید. آن فیلم با کارگردانی «رایان فلک» و «آنا بودن» ساخته شد و داستانی در دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی روایت کرد وقتی که زمین به میدان نبرد میان دو نیروی کهکشانی بدل شده است. داستان قسمت دوم بنا بر گزارش‌های تأیید نشده در زمان حال روی می‌دهد.

اشتون در سال‌های اخیر در «اره مخملی» (Velvet Buzzsaw) نت‌فلیکس مقابل «جیک جیلنهال» دیده شده و در تئاتر برادوی «خیانت» (Betrayal) با «تام هیدلستون» دیگر بازیگر «دنیای سینمایی مارول» در نقش «لوکی» همکاری می‌کند. اشتون سابقه‌ی بازی در فیلم‌های «جانوران شب‌زی» (Nocturnal Animals) و «گرتا» (Greta) را دارد.

«کاپیتان مارول ۲» در حال حاضر قرار است ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید