news-background
news-background

ریچل مک‌آدامز و جیسون بیتمن در کمدی Game Night همبازی می‌شوند

 

جاناتان گلدستین و جان فرانسیس دیلی کارگردانان فیلم «تعطیلات» (Vacation) فیلمنامۀ نهایی کمدی «Game Night» را نوشته و کارگردانی خواهند کرد. این دو کارگردان فیلمنامۀ «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را نوشته اند، فیلمی که در ماه جولای سال جاری به اکران درمی‌آید.

Game Night که مراحل تولیدش از سال 2013 و زمانی که مارک پرز فیلمنامۀ اصلی را نوشت کلید خورده بود، چندین بار دست خوش تغییر در عوامل خود شده است. فیلم ماجراهای چند زوج را به تصویر می‌کشد که برای یک بازی شبانه که گهگاه انجام می‌دهند گرد هم می‌آیند تا زمانی که اوضاع بشکل ناجوری به هم می‌ریزد.

جیسون بیتمن در حال حاضر مشغول تهیه سریالی به نام «Ozark» برای نتفلیکس است. او در این سریال علاوه بر تهیه کنندگی و بازیگری، کارگردانی چند اپیزود را هم برعهده گرفته است.

آخرین فیلم کمدی مک‌آدامز هم به سال 2005 و فیلم «مهمانان ناخواندۀ عروسی» برمی‌گردد. این بازیگر 38 ساله که برای فیلم تحسین شدۀ «اسپات‌لایت» نامزد دریافت اسکار هم شد، سال گذشته با فیلم دکتر استرینج نخستین بار در یک فیلم کامیک بوکی ظاهر شد. پروژه تاریخی او نیز که «نافرمانی» (Disobedience) نام دارد هم اینک مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید