news-background
news-background

ریدلی اسکات دو فیلم دیگر به مجموعه فیلم های «Aliens» خواهد افزود

 

«Alien:Covenant» نام عنوانی علمی تخیلی به کارگردانی «ریدلی اسکات» و نویسندگی «جان لوگان و دانته هارپر» می باشد که چند روز دیگر در تاریخ 19 می اکران خود را در ایالات متحده آغاز می کند. این فیلم که با  بودجه ی 111 میلیون دلاری ساخته شده از بازیگرانی چون «مایکل فاسبندر، کترین واترستون و دنی مک براید» بهره می برد. اثر مذکور ادامه ای بر فیلم «Prometheus» محصول 2012 می باشد. این فیلم ششمین نسخه از مجموعه فیلم های «Aliens» بوده و ریدلی اسکات تاکنون سه فیلم از این مجموعه را کارگردانی کرده است. این کارگردان بعد از ساخت این فیلم قرار است تولید درام جنایی خود با نام «All the Money in the World» را آغاز کند. این کارگردان در سال 2012 با ساخت فیلم «Prometheus» بازگشتی موفقیت آمیز به دنیای علمی تخیلی را تجربه کرد. او بعد از این فیلم دو اثر دیگر به نام های «The Counselor و Exodus:Gods and Kings» را کارگردانی نمود.این کارگردان چند ماه قبل اعلام کرده بود که 4 فیلم دیگر به مجموعه Alien اضافه می کند و قرار است تا آخر عمر خود به ساختن فیلم های بیشتری از  Aliens بپردازد. امروز در جدیدترین خبری که به دست ما رسیده متوجه شدیم این کارگردان تصمیم خود را تغییر داده است.

مطمئن نیستم. احتمالاً دو فیلم دیگر بسازم، یا شاید هم یک فیلم ، دقیق مطمئن نیستم.

جمله ی مطمئن نیستم پاسخ بسیار مناسبی برای این شخص در این برهه ی زمانی به شمار می رود. او طبق برنامه ریزی خود در 14 ماه آینده قرار است کارگردانی سه فیلم را انجام دهد. در گام نخست اثری هیجان انگیز به نام «The Cartel» را خواهد ساخت. بعد از آن فیلمی به نام «All the Money in the World» را کارگردانی می کند و در نهایت طبق آن چه قبلاً اعلام کرده بود ادامه ی فیلم «Alien : Covenant» را می سازد. این حجم کاری بدون شک برای یک کارگردان 79 ساله امری دشوار است.

من حداکثر تا یک سال دیگر فیلم برداری ادامه ی Alien Covenant را شروع می کنم. یک سال و نه ماه  بعد از شروع فیلم برداری می توانید آن فیلم را ببینید. صحبت درمورد اینکه برای نوشتن،ساختن، ایده پردازی و فکر کردن برنامه ریزی کرده ایم کمی عجیب است. با ساخت نسخه های قبل و با نگاه به تاریخچه ی این فیلم ها می توانیم میزان شوق هواداران را نسبت به تماشای فیلم مشاهده کنیم.آن ها به دنبال دیدن هیولاهای بیشتری هستند.

فیلم Alien:Covenant در تاریخ 19 می 2017 مصادف با 29 اردیبهشت 96 اکران خود را آغاز می کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید