news-background
news-background

رکوردشکنی کمپانی دیزنی در باکس آفیس جهانی

 

کمپانی دیزنی یک رکورد جهانی با عنوان بالاترین فروش فیلم ها در باکس آفیس جهانی در سال 2016 به ثبت رساند. پرفروش ترین فیلم های سال جاری کمپانی دیزنی شامل "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" ، "در جست و جوی دوری" ، "زوتوپیا" و "کتاب جنگل" می باشند.

بر اساس آمار و ارقام اعلام شده در روز یک شنبه دیزنی تا الان موفق شده است 3.566 میلیارد دلار فیلم هایش را به فروش برساند. درسال 2015 این کمپانی موفق شده بود 3.565 میلیارد دلار فروش داشته باشد و این در حالی است که این کمپانی هنوز سه فیلم بزرگ اکران نشده دارد که در سال 2016 اکران خواهند شد که شامل "دکتر استرنج" ( تاریخ اکران 25 اکتبر ) ، " موانا" ( تاریخ اکران 23 نوامبر ) و "سرکش یک: داستانی از جنگ ستارگان" ( تاریخ اکران 16 دسامبر ) میباشد.

از جمله فیلم های دیزنی که امسال بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته اند " کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" ، "زوتوپیا" و " در جست و جوی دوری" میباشند. همچنین بازساری انیمیشن "کتاب جنگل" نیز موفق شد 966 میلیون دلار فروش داشته باشد.

همچنین آخرین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان با عنوان "جنگ ستارگان: نیرو برمیخیزد" در اواخر سال 2015 اکران شد و بیش از 1.13 میلیارد دلار در سال 2016 فروش داشته است. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید