news-background
news-background

رکوردشکنی قسمت اول سریال Loki در دیزنی+ و ویژه برنامه Friends در بریتانیا

قسمت اول سریال «لوکی» (Loki) بنابر گزارش «سامبا تی‌وی» توسط ۸۹۰ هزار خانوار آمریکایی دیده شده است. این سرویس اعلام کرده است که «لوکی» پربیننده‌ترین «روز افتتاحیه‌ در تاریخ سریال‌های مارول در دیزنی+ را رقم زده است.

این در حالی است که سریال «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Solider) توسط ۷۵۹ هزار خانوار و «وانداویژن» (WandaVision) توسط ۶۵۵ هزار خانوار آمریکایی دیده شده بود. آمار بینندگان «لوکی» علاوه بر این بر رکورد چهار روز اول پخش «کروئلا» (Cruella) در دیزنی+ نیز غلبه می‌کند. آن فیلم لایو-اکشن با بازی «اما استون» با قیمت ۳۰ دلار به مشترکین شبکه عرضه شده بود.

«سامبا تی‌وی» پیش‌تر گزارش داده بود که ۱.۷ میلیون خانوار «فالکن و سرباز زمستان» را در آخر هفته اول دیده‌اند. «وانداویژن» نیز رکورد ۱.۶ میلیون خانوار را در سه روز اول کسب کرده بود. «سامبا تی‌وی» بر نزدیک به ۳ میلیون دستگاه تلویزویون هوشمند در آمریکا نظارت می‌کند و مخاطبینی را محاسبه می‌کند که دست کم پنج دقیقه از عناوین را ببینند.

دیزنی آمار رسمی بینندگان فیلم‌ها و سریال‌های دیزنی+ را منتشر نمی‌کند و گزارش «سامبا تی‌وی» به اعتقاد بسیار چندان دقیق نیست چرا که آن‌ها دستگاه‌های موبایل را زیر نظر ندارند.

پخش ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل و بازیگران سریال «دوستان» (Friends: The Reunion) از شبکه اسکای وان بریتانیا نیز با رکوردشکنی همراه شده است.

این ویژه برنامه با اجرای «جیمز کوردن» بریتانیایی و کارگردانی «بن وینستون»، بیش از ۵ میلیون بیننده را جذب کرده است. شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز مانند دیزنی+ آمار رسمی بینندگان عناونیش را منتشر نمی‌کند، بنابراین سنجش عملکرد این اپیزود ویژه در آمریکا امکان‌پذیر نیست.

ویژه برنامه «دوستان» پربیننده‌ترین برنامه دو سال اخیر شبکه اسکای و دومین اپیزود پربیننده پس از پخش قسمت پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در تاریخ شبکه‌های اسکای بوده است. این عنوان از شبکه اسکای وان روی ایر رفت که حسابش از شبکه اسکای آتلانتیک که عموماً درام‌های متن-محور را پخش می‌کند جداست. سریال «دوستان» در بریتانیا از شبکه چنل ۴ پخش می‌شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید