news-background
news-background

«رامین جوادی» آهنگساز Game of Thrones برای سریال پیش‌درآمد House of Dragon بازمی‌گردد

«رامین جوادی» به دنیای «وستروس» بازمی‌گردد.

 

«رامین جوادی» آهنگساز برنده‌ی امی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) با سریال پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of Dragon) به دنیای فانتزی «جرج آر.آر. مارتین» بازمی‌گردد. بازگشت جوادی اولین بار توسط «لو سی‌یته رینوس» فاش شده و سپس شبکه‌ی HBO آن را به تأیید رسانده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جوادی برای آهنگسازی «بازی تاج‌وتخت» برنده‌ی دو جایزه‌ی امی شد و دو نامزدی امی دیگر را برای اثرش در سریال «وست‌ورلد» (Westworld) کسب کرده است. آثار جوادی برای «بازی تاج‌وتخت»‌ به چنان محبوبیتی رسید که HBO یک تور جهانی کنسرت زنده در سال ۲۰۱۷ برگزار کرد.

بازگشت جوادی برای این پیش‌درآمد که داستانی ۳۰۰ سال پیش از رویدادهای «بازی تاج‌وتخت» روایت می‌کند چندان غافلگیرکننده نیست. جوادی یکی از عوامل آن سریال است که به پیش‌درآمد اضافه شده و پیش از او «رایان کاندال» نویسنده و «میگل ساپوچنیک» کارگردان سریال نیز رسماً به پروژه‌ی جدید پیوسته بودند.

سریال دارای پنج شخصیت اصلی «شاه ویسریس تارگرین» با بازی «پدی کانسیداین»، «آلیسنت های‌تاور» با بازی «الیویا کوک»، « شاهدخت رینایرا تارگارین» با بازی «اما دارسی»، «شاهدخت دیمن تارگرین» با بازی «مت اسمیت» و «لرد کورلیس والرین» یا «مار دریا» که دستیار «شهبانو رینایرا تارگرین» در حین «رقص اژدها» خواهد بود. بازیگر نقش آخر هنوز انتخاب نشده اما منابع نزدیک به سریال می‌گویند «دنی ساپانی» بازیگر سریال «پنی دردفول» (Penny Dreadful) در حال مذاکره است.

«خاندان اژدها» جنگ داخلی میان اعضای خاندان تارگرین در وستروس را شرح خواهد داد و از کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) «جرج آر.آر. مارتین» اقتباس خواهد شد. انتظار می‌رود تولید این پروژه اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید