news-background
news-background

«راسل کرو» در فیلم تریلر Unhinged بازی می‌کند

«راسل کرو» بازیگر برنده‌ی اسکار در تریلر روانشناسانه‌ای تحت عنوان «مختل» (Unhinged) که فیلمبرداری آن ۱۵ جولای در نیو ارلئان آغاز می‌شود بازی می‌کند. این فیلم که اولین پروژه‌ی سینمایی استودیوی «سولستیس» خواهد بود توسط «دریک بورت» کارگردان «خیال‌باف آمریکایی» (American Dreamer) ساخته می‌شود و نویسندگی آن را «کارل السورث» برعهده می‌گیرد.

سولستیس قصد دارد این فیلم را پاییز سال ۲۰۲۰ به صورت گسترده در آمریکا اکران کند و این ماه در جشنواره‌ی فیلم کن به فروش برساند. «مختل» داستان برخورد عجیب مادری را با یک مرد با بازی کرو روایت می‌کند.

کرو سه نامزدی اسکار پیاپی را با بازی در فیلم‌های «نفوذی» (The Insider)، «گلادیاتور» (Gladiator) و «ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) دریافت و جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد را با «گلادیاتور» تصاحب کرد. او اخیراً در فیلم (Boy Erased) در کنار «نیکل کیدمن» و «لوکاس هجز» بازی کرده و به زودی در وسترن بیوگرافیکال «داستان واقعی کلی گنگ» (True History of the Kelly Gang) با «چارلی هانام» و «نیکلاس هولت» همبازی می‌شود. کرو همچنین مینی‌سریال «بلندترین صدا» (The Loudest Voice) شبکه‌ی شوتایم در نقش «راجر ایلز» تهیه‌کننده‌ی آمریکایی شبکه‌ی فاکس نیوز بازی کرده است که پخش آن ۳۰ ژوئن آغاز می‌شود.

سولستیس یک استودیوی فیلمسازی مستقل واقع در لس آنجلس است که اکتبر سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این استودیو با مدیریت «مارک گیل» قصد دارد در هر سال ۳ تا ۵ فیلم با بودجه‌های ۲۰ تا ۸۰ میلیون دلاری برای مخاطبین جهانی به تولید برساند و پخش گسترده چند فیلم در آمریکا را برعهده بگیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید