news-background
news-background

«رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» به فیلم جدید «کریستفر نولان» پیوستند

این دو بازیگر به «جان دیوید واشینگتن» ملحق شدند که پیش از این حضورش در فیلم بعدی نولان برای برادران وارنر تأیید شده بود.

 

«کریستفر نولان» در حال تکمیل کردن بازیگران فیلم بعدی خود است و به تازگی «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» را به خدمت گرفته تا در کنار «جان دیوید واشینگتن» به ایفای نقش بپردازند. ورایتی اضافه شدن این بازیگران جدید را در حالی تأیید کرده است که یک روز پیش از این، واشینگتن بازیگر فیلم «بلکککلنزمن» به فیلم به عنوان اولین بازیگر اعلام شده بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که فیلم بعدی نولان یک «تریلر رمانتیک» و ترکیبی از «شمال از شمال غربی» و «تلقین» خواهد بود. منابع نزدیک به پروژه سپس این توصیفات را تکذیب کردند و در عوض افزوند که پروژه بعدی نولان «یک بلاک‌باستر اکشن عظیم و نوآورانه برای سالن‌های آیمکس است.»

پتینسون تاکنون با فیلمسازان مؤلف زیادی همکاری کرده و بازی برای نولان برای او بدون تردید تجربه‌ی جذاب دیگری خواهد بود. او تا به حال سعی کرده بود بازی در آثار مستقل را بپذیرد و اخیراً در فیلم (High Life) به کارگرانی «کلر دنی»، «شاه» (The King) به کارگردانی «دیوید میشد»، و «فانوس دریایی» (The Lighthouse) ساخته‌ی «رابرت اگرز» حضور یافته بود. آخرین فیلم استودیویی پتینسون به سال ۲۰۱۲ و آخرین قسمت چندگانه‌ی «گرگ و میش» (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2) بازمی‌گشت.

دبیکی استرالیایی نیز سال گذشته با بازی در فیلم «بیوه‌ها» (Widows) به کارگردانی «استیو مک‌کوئین» به شهرت رسید. بسیاری از منتقدین بازی او در این فیلم را شایسته‌ی دریافت جایزه دانسته بودند. او در فیلم «سرگذشت» (The Tale) هم علمکرد بسیار خوبی داشت. دبیکی با آثار پرخرج بیگانه نیست و پیش از این در «محافظین کهکشان ۲» (Guardians of the Galaxy Vol. 2) و «مردی از یو.ان.سی.ال.ای» (The Man from U.N.C.L.E.) به نقش‌آفرینی پرداخته بود.

فیلم بعدی نولان برای سال ۲۰۲۰ اولین پروژه‌ی سینمایی او پس از «دانکرک» است. او سخت کوشید تا «دانکرک» را به تجربه‌ی سینمایی منحصر به فردی تبدیل کند و تمامی صحنه‌های آن فیلم را با دوربین ۷۰ میلی متری آیمکس فیلمبرداری کرد. انتظار می‌رود او در این فیلم نیز دست به ابتکاری مشابه بزند.

برادران وارنر فیلم در حال حاضر بدون عنوان «کریستفر نولان» را در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۳۵

از انتخاب بازیگراش ناامید شدم!

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۲۸

یه شاهکار دیگه از نولان

نمایش اسپویل