news-background
news-background

«رابرت ردفورد» در سریال Watchmen نقش «رئیس جمهور رابرت ردفورد» را بازی می‌کند

«رابرت ردفورد» بازیگر کهنه‌کار هالیوود که سابقه‌ی بازی در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» را هم دارد، بازنشستگی خود را کمی به تأخیر می‌اندازد تا در سریال «واچمن» (Watchmen) شبکه‌ی HBO نقش رئیس جمهور ایالات متحده که «رابرت ردفورد» نام گرفته را ایفا کند. در آخرین شماره از کامیک «واچمن» (و نیز کامیک «ساعت آخرالزمان» (Doomsday Clock))، «رابرت ردفورد» از دهه‌ی ۱۹۹۰ رئیس جمهور آمریکا است. در کتاب‌های کامیک «آلن مور» و «دیو گیبسون»، «ریچارد نیکسون» با به قتل رساندن «باب وودوارد» و «کارل برنستین» دو خبرنگاری که اسناد رسوایی واترگیت را منتشر و نیکسون را مجبور به استعفاء کردند، سعی می‌کند از مقام خود کناره‌گیری نکند.

انتخاب ردفورد – که در شماره‌ی دوازدهم کامیک «واچمن» برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود – طعنه‌آمیز است چرا که او در فیلم «همه‌ی مردان رئیس جمهور» در نقش «باب وودوارد» بازی کرده. به نظر می‌رسد که در نسخه‌ی تلویزیونی «واچمن»، نیکسون بار دیگر در انتخابات سال ۱۹۸۸ (احتمالاً در مقابل ردفورد) به پیروزی می‌رسد، اما در دفتر خود می‌میرد و ریاست جمهوری را به «جرالد فورد» واگذار می‌کند که در انتخابات سال ۱۹۹۲ در مقابل ردفورد شکست می‌خورد.

«دیمین لیندلاف» نویسنده‌ی سریال توضیح می‌دهد که سریال وقایعی را بررسی می‌کند که در صورت رئیس جمهور شدن یک مرد سفیدپوست خیرخواه به مدت طولانی می‌تواند روی دهد. تمامی این اطلاعات پنجشنبه در پنل سریال «واچمن» در «انجمن منتقدین تلویزیونی» فاش شد، اما فاکس نیوز امروز گزارش داد که ردفورد در سریال نقش خودش را ایفا خواهد کرد. ردفورد از حامیان سیاست‌های لیبرال بوده و در ماه‌های اخیر از مجادلات تفرقه‌برانگیز جناح‌های سیاسی انتقاد کرده است.

اولین شماره از کتاب مصور «ساعت آخرالزمان» دی‌سی به نویسندگی «جف جانز» داستانی را روایت می‌کند که هفت سال پس از وقایع کامیک‌های «آلن مور» و «دیو گیبسون» به وقوع می‌پیوندند و «رابرت ردفورد» در انتخابات سال ۱۹۸۸ نیکسون را شکست می‌دهد و بار دیگر در سال ۱۹۹۲ برگزیده می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید