news-background
news-background

«رابرت دنیرو» و «جان بویه‌گا» به فیلم The Formula نت‌فلیکس پیوستند

«جرارد مک‌ماری» که فیلم «شن‌های سوزان» (Burning Sands) یکی از اولین فیلم‌های اریجینال نت‌فلیکس را کارگردانی کرد، فیلم «فرمول» (The Formula) با بازی «رابرت دنیرو» و «جان بویه‌گا» را برای همین شبکه می‌سازد. مک‌ماری نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این فیلم خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان فیلم در مورد یک اعجوبه مسابقات «فرمول یک» است که برای نجات خانواده‌اش یک راننده غیرقانونی تبدیل می‌شود. با قراردادی که تهیه‌کنندگان «جین رزنتال» و «بری والش» با نت‌فلیکس امضاء کرده‌اند این فیلم به مرحله انتخاب بازیگران رسیده است.

بویه‌گا اخیراً در مجموعه فیلم‌های «تبر کوچک» (Small Axe) «استیو مک‌کویین» ظاهر شده و پیش از آن در «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: Rise of Skywalker) دیزنی و لوکاس‌فیلم. او در حال بازی در فیلم «آن‌ها تایرون را کلون کردند» (They Cloned Tyrone) به همراه «جیمی فاکس» است.

دنیرو در سال‌های اخیر «ایرلندی»‌ (The Irishman) «مارتین اسکورسیزی» را در نت‌فلیکس داشته و به زودی فیلمبرداری پروژه‌ی بدون عنوان «دیوید او. راسل» را با «کریستین بیل» و «مارگو رابی» آغاز می‌کند. او به‌تازگی بازی در فیلم «مرا در رودخانه بشوی» (Wash Me In the River) مقابل «جان مالکوویچ» را به پایان رسانده است.

مک‌ماری جدا از «شن‌های سوزان» اخیراً «اولین پاکسازی» (The First Purge) و یکی از اپیزودهای ریبوت سریال «منطقه گرگ‌ومیش» (The Twilight Zone) را کارگردانی کرده است.

بویه‌گا تاکنون در چند مصاحبه از داستان و روایت شخصیت «فین» در «جنگ ستارگان» و به حاشیه رانده شدن او انتقاد کرده است. اما او به‌تازگی در مصاحبه با «سینمابلند» می‌گوید: «بازی در یک چندگانه‌ی بزرگ، برای یک مثل یک زندان لوکس است وقتی که بخواهد نقش دیگری بازی کند. زیرا به یاد داشته باشید، در یک چندگانه نقش یک شخصیت را سال‌ها بازی می‌کنید و این می‌تواند استعدادهای دیگر شما را به هدر دهد.»

در مورد «جنگ ستارگان»، بویه‌گا در ماه نوامبر فاش کرد که پس از مطرح کردن انتقادات، با یکی از مدیران دیزنی «گفتگوی بسیار صادقانه و بسیار شفافی» داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید