news-background
news-background

انتقاد «دیو باتیستا» از مارول به دلیل «به هدر دادن» داستان شخصیت «درکس» در Guardians of the Galaxy

باتیستا می‌گوید شخصیت «درکس» پیشینه «واقعاً جذابی» دارد که در «دنیای سینمایی مارول» روایت‌‌نشده باقی مانده.

 

«دیو باتیستا» در چهار فیلم مارول از جمله دو قسمت «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و دو فیلم «انتقام‌جویان» (Avengers) نقش «درکس ویرانگر» (Drax the Destroyer) را بازی کرده است. او خود را برای بازگشت در قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» به کارگردانی «جیمز گان» آماده می‌کند و این فیلم را غزل خداحافظی خود در «دنیای سینمایی مارول» می‌داند. او به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» ادعا کرده است که مارول در نحوه روایت داستان شخصیت «درکس» مرتکب اشتباه شده و آن‌ها او را به عنوان یک شخصیت کمدی جانبی معرفی کرده‌اند.

باتیستا می‌گوید:‌ «آن نقش مسیر زندگی مرا تغییر داد. همیشه نقشی ویژه برای من باقی خواهد ماند حالا که در چهار فیلم بازی کرده‌ام... واقعاً آرزو می‌کنم که ای کاش آن‌ها وقت بیشتری صرف شخصیت می‌کردند. برای اینکه به نظر من درکس داستان بیشتری برای بازگو کردن دارد. به نظر من درکس پیشینه واقعاً جذابی دارد که آن‌ها به هدرش دادند. جایی در مارول ندارد. آن‌ها برنامه خودشان را دارند و من می‌دانم که روی چه چیزی تمرکز کرده‌اند، برنامه آن‌ها این است. اما رفیق، واقعاً فکر می‌کنم که آن‌ها درکس را به هدر دادند. داستان پیشینه او عالی است.»

باتیستا معتقد است که اگر مارول پیشینه این شخصیت را روایت می‌کرد «من فرصت پیدا می‌کردم جنبه‌های دیگر شخصیت را نشان دهم، از لحاظ احساسی. و همین‌طور جسمانی. چون اگر متوجه شده باشید، درکس با وجود ظاهر پرابهتی که دارد، اگر به او نگاه کنید وحشت می‌کند، و بیش از هر شخصیت دیگری در مارول تنبیه شده است.» باتیستا اضافه می‌کند: «[استودیوی مارول] کل داستان «ویرانگر» را به هدر داد...»

هرچند دوران بازی باتیستا در «دنیای سینمایی مارول» رو به پایان به نظر می‌رسد اما او به زودی در «ارتش مردگان» (Army of the Dead) نت‌فلیکس و «زک اسنایدر» دیده خواهد شد که به شکل یک چندگانه ادامه پیدا خواهد کرد. او اخیراً به دنباله «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) «رایان جانسون» و نت‌فلیکس نیز پیوسته است و تابستان آینده «تل‌ماسه» (Dune) را روی پرده خواهد داشت.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید