news-background
news-background

دیزنی+ سریال National Treasure را می‌سازد

دیزنی پلاس یک سریال تلویزیونی براساس «گنجینه‌ی ملی» (دانلود فیلم National Treasure با لینک مستقیم) به تولید می‌رساند. «جری بروکهایمر» که تهیه‌کننده‌ی قسمت اول و دنباله‌ی آن «گنجینه‌ی ملی: کتاب اسرار» (دانلود فیلم National Treasure: Book of Secrets با لینک مستقیم) بود، به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» تولید این پروژه را فاش کرده است.

بروکهایمر می‌گوید: «ما قطعاً بر روی یک پروژه [گنجینه‌ی ملی] برای شبکه‌های استریمینگ و یک پروژه برای سینما کار می‌کنیم. امیدواریم هر دو به نتیجه برسد و آن‌ها را تقدیم شما کنیم، اما کار بر روی آن‌ها همچنان ادامه دارد... آن پروژه که برای دیزنی پلاس در حال توسعه است دارای بازیگرانی بسیار جوان‌تر است. ایده یکی است اما بازیگران جوان‌ترند.»

این پروژه آخرین اقتباس تلویزیونی است که دیزنی پلاس می‌آید و به «تنها در خانه» (Home Alone) و «عزیزم، بچه‌ها را کوچک کردم» (Honey, I Shrunk the Kids) می‌پیوندد. چهار ماه قبل دیزنی و بروکهایمر اعلام کرده بودند که «گنجینه‌ی ملی ۳» را تولید می‌کنند. «کریس برمنر» نویسنده‌ی «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) فیلمنامه‌ی این دنباله را می‌نویسد. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«نیکلاس کیج» در دو قسمت ابتدایی «گنجینه‌ی ملی» نقش «بنجامین گیتس» را بازی کرد، رمزشناس و جوینده‌ی گنجی که اسراسر شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی تاریخ آمریکا را فاش می‌کند. «دایان کروگر»، «جاستین بارتا»، «جان وویت» و «هاروی کیتل» در هر دو فیلم نقش‌آفرینی کردند. تاریخ اکران قسمت سوم مشخص نسیت اما بروکهایمر می‌گوید بازیگران قبلی در آن بازی می‌کنند.

دوشنبه هفته گذشته اعلام شد که کیج قرار است در نسخه‌ی متن-محور سریالی هشت اپیزودی براساس مستند «تایگر کینگ: قتل، هرج‌ومرج و جنون» (Tiger King) نقش «جو اگزاتیک» را بازی کند. نویسندگی این سریال به «دن لاگانا» شورانر «خراب‌کار آمریکایی» (American Vandal) سپرده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید