news-background
news-background

«دووین جانسون» تریلر سریال Young Rock را منتشر شد

«دووین جانسون» ملقب به «راک» که اخیراً «دوست‌داشتنی‌ترین فرد دنیا» نامیده شده و یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود است، با سریال سیت‌کام جدیدی تحت عنوان «راک جوان» (Young Rock) نگاهی دقیق‌تر می‌اندازد به سال‌های جوانی خودش. هفته‌ی گذشته گزارش شد که این سریال ماه آینده از شبکه‌ی NBC روی ایر می‌رود، به همین مناسبت جانسون از اولین تریلر سریال رونمایی کرد.

راوی تریلر بر روی تصاویر می‌گوید: «هر قهرمانی داستان خاستگاه خودش را دارد. اما سبیل هیچ‌یک از آن‌ها در ۱۵ سالگی به صورت کامل رشد نکرده است. این داستان واقعی زندگی راک است.» تریلر سپس از بازیگرانی رونمایی می‌کند که در نقش راک در سنین مخلتف نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جانسون در صفحه‌ی اینستاگرامش ضمن به اشتراک گذاشتن این تریلر می‌گوید: «خانم‌ها و آقایان، این اولین تصاویر از سریال «راک جوان» است. واقعاً آرزو می‌کنم که پدرم در قید حیات بود تا این یکی را می‌دید. می‌توانست به آن افتخار کند. و بله، در سن ۱۵ سالگی پدر بلوغ را درآورده بودم و در سن ۱۰ سالگی استاد تکیلا شده بودم. مشتاقم که ببینم شما و خانواده‌هایتان با این سریال کمی بخندید و از تجارب زندگی من درس بگیرید.»

سریال «راک جوان» بر روی بخش‌های مختلف زندگی «دووین جانسون» متمرکز است. از رشد در یک خانواده‌ی مستحکم تا ورود به عرصه‌ی کشتی و بازی در مسابقات فوتبال در دانشگاه میامی. سریال فراز و نشیب باورنکردنی زندگی جانسون را تا تبدیل شدن به شخصیتی که امروز دارد دنبال می‌کند. جانسون، «دنی گارسیا»، و «جف چانگ» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

«راک جوان» به نویسندگی «ناناچکا خان» که ۱۶ فوریه از NBC روی ایر می‌رود، محصول استودیوهای یونیورسال، سون باکس و فیرس بیبی است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید