news-background
news-background

دنباله «بیل و تد» پس از ۲۷ سال با «کیانو ریوز» تولید می‌شود

بیست و هفت سال پس از اولین ماجراجویی زوج «تد لوگان» و «بیل پریستون»،  قسمت سوم «بیل و تد» که در جشنواره کن خریداری شده به تأیید رسید. قسمت اول این کمدی در سال 1989 با نام «ماجراجویی شکوهمند بیل و تد» اکران شد و دو سال بعد قسمت دوم آن «سیاحت قلابی بیل و تد» روی پرده رفت. اکنون پس از مدت‌ها گمانه‌زنی ورایتی تأیید کرده است که قسمت سوم فیلم «بیل و تد در مقابل موسیقی»، پس از 27 سال مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد. «کیانو ریوز» و «الکس وینتر» نیز در قسمت سوم در نقش همان متالهدهای سفر کننده در زمان به ایفای نقش می‌پردازند.

«کریس متیسون» و «اد سالومون» نویسندگان قبلی فیلمنامه قسمت جدید را به نگارش درمی‌آورند و «دین پاریسات» (گلکسی کوئست، رد 2) آن را کارگردانی می‌کند. حقوق این فیلم به استودیوی ام‌جی‌ام تعلق دارد. قسمت سوم فیلم هم اکنون مراحل پیش تولید را سپری می‌کند و روایت آن به دوران میان سالی زوج قصه برمی‌گردد. دو قهرمان قصه صدها قطعه موسیقی ساخته‌اند، اما هنوز موفق به خلق بهترین آهنگ تاریخ نشده‌اند. آن‌ها به دنبال آن ترانه در زمان سفر می‌کنند تا هارمونی را به عالم بیاورند و به یاری دخترانشان و نیز اسطوره‌های موسیقی، به چیزی بسیار ارزشمندتر از یک آهنگ دست پیدا می‌کنند.

سالومون و متیسون از سال ۲۰۱۰ کارشان بر روی فیلمنامه را آغاز کرده‌اند و از آن زمان تاکنون ریوز و وینتر در مصاحبه‌های متعدد به بازی در قسمت جدید فیلم علاقه نشان داده‌اند. ریوز در سال 2017 در مصاحبه‌ای با «گراهان نورتون» در شبکه BBC تأیید کرده بود که فیلمنامه فیلم به نگارش درآمده و قصه در مورد آهنگی است که دنیا را نجات می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید