news-background
news-background

ددپول 2: نقش «Cable» به «جاش برولین» رسید

«جاش برولین» نقش محبوب «کابل» (Cable) را بدست آورد تا در فیلم «ددپول 2» در مقابل «رایان رینولدز» بازی کند.

پیش از نقش‌آفرینی مجدد «جاش برولین» در نقش «تانوس» در فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت»، هالیوود ریپورتر گزارش داده که این بازیگر 49 ساله، سال آینده در نقش پرطرفدار «کابل» در دنبالۀ «ددپول» ظاهر می‌شود. این شخصیت که توسط «راب لایفیلد» و «لوییز سیمونسن» خلق شده، در دنیای مارول نام دیگر «نیتان سامرز»، فرزند «اسکات سامرز» یا «سایکلوپس» است. این سرباز ویرانگر که از آینده به زمان حال سفر کرده تا جلوی آرماگدون را بگیرد، دارای یک دست مصنوعی‌ است و توانایی هک سیستم‌های کامپیوتری را دارد. کابل اولین بار در فوریه سال 1990 در کتاب مصور «موتانت‌های جدید» ظاهر شد.

تعداد هنرپیشه‌های مردی که در نقش ابرقهرمان‌های مختلف ظاهر شده‌اند کم نیست؛ «کریس اونز»، «بن افلک»، و «رایان رینولدز» بازیگران نامداری هستند که بازی در نقش ابرقهرمان‌های مختلف را در کارنامه داشته‌اند.

رقابت برای گرفتن این نقش از اوایل سال جاری شکل گرفته بود و همان‌طور که قبلاً گزارش دادیم، «دیوید هاربر» بازیگر سریال «چیزهای عجیب» یکی از گزینه‌های احتمالی بازی در این نقش به شمار می‌رفت. «مایکل شنون» و حتی «برد پیت» از دیگر بازیگرانی بودند که شایعۀ حضورشان در این نقش به گوش می‌رسید.

تاریخ اکران فیلم همچنان نامعلوم است، اما انتظار می‌رود فیلمبرداری آن ژوئن آینده با کارگردانی «دیوید لیچ» (جان ویک) در ونکوور کلید بخورد.

برولین پیش از حضور در نقش «تانوس» در «جنگ ابدیت» در سال 2018، امسال در فیلم‌های دیگری مثل «Granite Mountain» به کارگردانی «جوزف کوسینسکی» و «Suburbicon» آخرین اثر «جورج کلونی» در مقام کارگردان جلوی دوربین می‌رود. او همچنین در فیلم «سولدادو» دنبالۀ فیلم «سیکاریو» در مقابل «بنیسیو دل تورو» ظاهر خواهد شد.

«ددپول» با اکران در روز ولنتاین سال گذشته و فروش کلی 782.6 میلیون دلاری، به پرفروش‌ترین فیلم استودیوی فاکس در سال 2016 تبدیل شد و همچنین با پشت سرگذاشتن «ماتریکس 2» رکورد درآمدزاترین فیلم تاریخ با درجۀ سنی بزرگسال را شکست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید