news-background
news-background

«داستین هافمن» در اولین فیلم ستاره‌ The Big Bang Theory بازی می‌کند

«ماییم بیالیک» که با نقش «امی» در سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) شناخته می‌شود، کمدی-درام «همان‌قدر که ما را ناخوس ساختند» (As Sick As They Made Us) را به عنوان اولین فیلم بلند خود می‌سازد.

«داستین هافمن»، «کندیس برگن»، «الیویا ترلبی»، و «سایمون هلبرگ» همبازی بیالیک در «تئوری بیگ بنگ» از جمله ستارگان این فیلم خواهند بود. بیالیک نگارش فیلمنامه را نیز برعهده گرفته و داستانی در مورد یک مادر طلاق گرفته روایت می‌کند که نور عشق را در خانواده‌ی رو به زوال خود روشن نگه می‌دارد. او سعی می‌کند اعضای خانواده‌ی خودسر و در نهایت نگون‌بخت خود را راضی کند که از هم جدا نشوند.

این پروژه محصول استودیوی «فیلم مود اینترتینمنت» بوده و در «بازار فیلم آمریکا» به فروش گذاشته شده است. بیالیک برای بازی در نقش مکمل «امی» در سریال «تئوری بیگ بنگ» دو بار برنده‌ی جایزه‌ی انتخاب منتقدین شده و کمپانی فیلمسازی او اخیراً قراردادی چند ساله با برادران وارنر به امضاء رسانده است. بیالیک در مورد این فیلم می‌گوید:‌ «همکاری با بازیگرانی که در تمام عمر آنان را تحسین می‌کردم و برایشان احترام قائل بودم، باعث افتخار من است.»

هافمن ۸۲ ساله امسال فیلم «درون هزارتو» (Into the Labyrinth) را روی پرده دارد و آخرین بار با «داستان‌های مایروویتز» به کارگردانی «نوآح بامبک» به سینما آمده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید