news-background
news-background

خلاصه داستان و پوستر رسمی فیلم John Wick: Chapter 2

هنگامی که قسمت اول «جان ویک» در سال 2014 اکران شد برخی از تماشاگران خیال کردند 101 دقیقه را می خواهند صرف تماشای یک فیلم ساده در مورد یک مرد و یک سگ کنند! اما پس از گذشت مدت اندکی نظرات تماشاگران به کلی متحول شد و شاهد یک فیلم بسیار اکشن بودند و به همین دلیل «جان ویک» یک موفقیت خوبی را تجربه کرد. در سال 2014 این فیلم با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شد و پس از اکران و گذشت مدت اندکی حدود 86 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و با سرعت بیشتری توانست طرفداران زیادی را به خودش جلب کند. چرا که «کیانو ریوز» هنرپیشه دسته اول سینمای هالیوود توانست به بهترین شکل نقش «جان» را بازی کند.

قسمت جدید این عنوان که «جان ویک : فصل 2» نام دارد، در ماه می سال 2015 توسط کارگردان/مدیر این فیلم «چاد استالسکی» برنامه ریزی های اولیه اش شروع شد و سپس دست به اقدامات نهایی زده شد.نقش اول فیلم «کیانو ریوز» قاتل افسانه ای این داستان است که به خاطر مسائلی که در قسمت اول با آنها مواجه شد، دیگر آن نقاب افسردگی و خاموش را نمیزند و کاملا برای اقدامات جنگی آمادگی پیدا کرده است.

"Lionsgate" اعلام کرد که بزودی اولین تیزر این عنوان را در نیویورک پخش خواهد کرد و طرفدارانش نیز مشتاق دیدن آن هستند. چندین ساعت پیش شاهد این بودیم که این دفعه کمپانی بزرگ سینمای دنیا "Lionsgate " پوستر جدیدی از «جان ویک: فصل 2» را برای عموم به اشتراک گذاشت که در پائین آن را میتوانید مشاهده کنید :

 

john-wick-2-poster-international

در خلاصه داستان رسمی «جان ویک» نیز این چنین شرح داده شده :

" جای تعجب نیست که دوباره جان ویک بازنشسته بخواهد دست به عمل شود. او یک بار دیگر به منظور جلوگیری از یک حمله تروریستی می خواهد تعدادی از تروریست ها را بکشد و جان ویک کسی است که هیچ کاری برایش غیر ممکن نیست"

بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی می کنند : «کیانو ریوز» ، «یان مکشان» و «روبی رُز» می باشند.

این عنوان قرار است در 10 فوریه 2017 در اکثر سینماهای دنیا اکران شود. (تماشای آنلاین فیلم های خارجی)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید