news-background
news-background

«خط فرضی» در جشنواره اجیال قطر

فیلم «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی که از زمان حضور در جشنواره‌های خارجی، با نظرات مثبت منتقدین رو به رو شد و در ماه گذشته جایزه بهترین فیلم میتینگ پوینت فستیوال وایادولید اسپانیا را از آن خود کرد، در جدیدترین حضورش در فستیوال توفی لهستان به نمایش درآمد و قرار است با عنوان «قانون ال۱۸۰ درجه» و درجه سنی +۱۵ در هشتمین فستیوال اجیال قطر هم اکران شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سینمایی «خط فرضی» روایت یک معلم مدرسه‌ای در تهران است که برای شرکت در یک عروسی در شمال ایران خودش را آماده می‌کند اما در این بین شوهرش به ناگهان او را از رفتن به عروسی منع می‌کند و حال او باید تصمیم دیگری بگیرد.

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان از سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال: آیلین جاهد نام برد.

فهرست عوامل اصلی «خط فرضی» به شرح زیر است: ‎نویسنده و کارگردان: فرنوش صمدی، تهیه کننده: علی مصفا، ، مشاور کارگردان: مانی حقیقی، سرمایه گذار: درسای شفیعی، جانشین تهیه کننده و مجری طرح: ماهان حیدری، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوینگر: میثم مولایی، صداگذار: امیر حسین قاسمی، آهنگساز: پیمان یزدانیان، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح لباس: سارا خالدی، مدیر تولید: جواد راهزانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: چاوش هنرآموز، جانشین تولید: سعید مسرور، عکاس: حبیب مجیدی، منشی صحنه: غزل رشیدی، برنامه ریز بخش شمال: آرش نعیمیان، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه بصری: بیتا اخلاقی، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، مدیر رسانه: علی پاکزاد، مدیر تبلیغات مجازی: محمد حیدری.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید