news-background
news-background

[خبر] کارگردان «زن شگفت انگیز» برای فیلم های آینده برنامه دارد

برادران وارنر همکاری سال گذشته شان را با کمپانی دی سی کمیک به طور رسمی با فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» تمدید کردند. این فیلم قهرمانان جدید زیادی را در نقش بازیگران نام آشنا معرفی کرد. برای مثال «بن افلک» در نقش بروس وین و «گل گدوت» در نقش زن شگفت انگیز، «جیسون موموآ» در نقش آکوامن، «عذرا میلر» در نقش بری الن و فلش و «روی فیشر» در نقش سایبرگ. این قهرمانان قرار است در فیلم بعدی بتمن به نام «لیگ عدالت» دوباره روی پرده سینما حاضر شوند. اما قبل از آن طرفداران از دیدن داستان اصلی زن شگفت انگیز در فیلمش لذت خواهند برد.

این فیلم داستان سفر دیانا «زن شگفت انگیز» از سرزمین اش در تِمیسکرا در جنگ جهانی اول و کشف جهان با استیو تروور «کریس پاین» و مشاورش اتا کندی «لوسی دیویس» است. فیلم زن شگفت انگیز به طرفداران دیدگاهی از سرزمین که ملکه آمازونی هیپولیتا «کانی نیلسن» بر آن حاکم است می‌دهد و همچنین جنگجویانی مانند ژنرال آنتیوپه «رابین رایت» در آن وجود دارند. در حال حاضر «جنکینز» (کارگردان) امیدوار است بتواند در فیلم های آینده نیز با زن گربه ای به اکتشاف بپردازد.

در مصاحبه ای که با جنکینز در مورد داستان دایانا پرسیده شد و آینده آن مورد بررسی قرار گرفت، پاسخ داد:

چیزهای زیادی وجود دارد که نمیتوانم برای انجام دادن روی شخصیت او صبر کنم. او سایه های بسیاری دارد که من خیلی دوست دارم. من فکر میکنم هر کاری که با شخصیت او در آینده انجام دهیم اهمیت دارد اما مهم تر از آن شروع کار است.

بدیهی است که این سخن جنکینز نشان می‌دهد که او برای شخصیت زن شگفت انگیز برنامه و ایده هایی در ذهن دارد. البته داستان این فیلم مربوط به زندگی قدیمی دایاناست و زندگی جدید او در فیلم سوپر من بوده است.

کمپانی برادران وارنز فیلم های زیادی را بر مبنای کمیک در دستور کار خود دارد. باید منتظر ماند و دید که زن شگفت انگیز جدید چگونه خواهد بود. آیا می‌تواند نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کند؟ در این صورت شاید برادران وارنر برای ساخت قسمت های دیگری از آن جذب شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید