news-background
news-background

[خبر] احتمال ارتباط «انت من» با دکتر استرنج

فيلم «دكتر استرنج» يكي از منحصر به فرد ترين داستان هاي مارول را روايت می‌کند. اين داستان منحصر به فرد كه با ديگر داستان هاي قهرماني تفارت داشت باعث شد تا در سينماها استقبال خوبي از آن صورت بگيرد. كارگرداني «اسكات دريكسون» و تصاوير خارق العاده اي كه خلق كرد به همراه بازي بي نظير «بنديكت كامبربچ» به عنوان دكتر استرنج سبب شده تا فيلم از داستان كليشه اي ديگر ابر قهرمانان فاصله بگيرد.
احتمالا قرار است نقش دكتر استرنج در نسخه بعدي فيلم «تور» با عنوان «راگناروگ و انتقام جويان: جنگ بينهايت» نيز وجود داشته باشد. 
اما شايعات نشان مي‌دهد كه شايد دكتر استرنج ارتباطي با «انت من» (Ant-man) داشته باشد. دريكسون به تازگي اعلام كرده كه شايعات حقيقت دارد.


دريكسون تاييد كرد: قلمرو كوانتمي به ابعادي مانند دكتر استرنج نياز دارد. در يك صحنه وقتي كه شخص باستاني (Tilda swinton) وارد ذهن دكتر استرنج ميشود و به او چيزهاي عجيبي نشان ميدهد، قلمرو كوانتمي به صورت خلاصه نمايش داده ميشود. بنا به گفته كارگردان فيلم انت من به عمد در اين صحنه پديدار شد.


اين صحنه تصوير واضحي را نشان مي‌دهد، «انت من» و قلمرو كوانتمي، يكي از عرصه هاي مرموز داستان است. «پاول رود» در داستان اصلي مرد مورچه اي وارد قلمرو كوانتمي مي‌شود و به سختي مي‌تواند از آن خارج شود. شخص باستاني هيچ مشكلي براي ارسال دكتر استرنج به بعد كوانتمي و جا به جايي او ندارد.
در داستان اصلي «انت من»، او ميتوانست خودش قلمرو كوانتمي را كنترل كند. اما به نظر ميرسد او به كمك دكتر استرنچ نياز داشته باشد.
احتمالا اين موضوع دليل خوبي خواهد بود تا دنياي دكتر استرنج و انت من به هم تنيده شود. قدرت هاي آن دو در كنار هم بسيار كارآمد خواهد بود.
قطعا نشان دادن دكتر استرنج در فيلم هاي ديگر براي مارول ريسك بزرگي خواهد بود، اما دكتر استرنج يكي از عنوان هاي موفق مارول است و به نظر نمی‌رسد به اين زودي مارول تصيميم داشته باشد كه آن را كنار بگذارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید