news-background
news-background

خالق فیلم «Deadpool2» آن را با فیلم های «ساعت شلوغی» مقایسه می‌کند

«راب لیفلد» نویسنده کتاب های کامیک، که شخصیت های زیادی مانند «ددپول» را خلق کرده، اطلاعات زیادی راجع به فیلم های مربوط به کارکترهایش می‌دهد. او به تازگی «Deadpool» را با کمدی با نام «ساعت شلوغی» با بازی «جکی چان» مقایسه کرده است.

«ددپول2»  بازگشت «ریان رینولدز» را پس از نقشش در فیلم اصلی نشان خواهد داد. یکی از بزرگ ترین موانعی که در ساخت فیلم هایی مانند «ددپول» برای عوامل سازنده مشکل ساز بوده این است که طرفداران انتظارات زیادی از آن ها دارند و به شدت آن را پیگری می‌کنند. اما در بیشتر مواقع اکثراً دنباله یک فیلم به خوبی نسخه اورجینال آن نخواهد بود، اما این چیزی است که طرفداران «ددپول» لازم نیست نگران آن باشند. این پروژه در حال حاضر توسط یکی از اعضای تیم تولید فیلم «جان ویک»،«دیوید لیچ»  کارگردانی می‌شود. که این کارگردان با نویسنده اثر رابطه خوب و نزدیکی دارد.

لیفلد در نمایشگاه کامیک کان شرکت کرده بود و به پانل های مختلف سر زد (از جمله نمایش تریلر ددپول). البته او اطلاعات بسیار جالبی در مورد فیلم در اختیار طرفداران قرار داد و در مورد «جاش برولین» اینچنین گفت:

او بازیگر بزرگی است، این مسئله بسیار مهم است و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند. انرژی موجود در فیلم شما را شگفت زده می‌کند. زمانی که آن ها را می‌بینیم به یاد فیلم «ساعت شلوغی» می‌ افتم. نمی‌دانم طرفداران کامیک برای آن آماده هستند یا خیر اما فکر می‌کنم این کار بزرگ است. او تاکنون فیلم های بسیاری را بازی کرده است و در ساخت ددپول2 خود را طوری نشان داده که انگار تنها وجه شوخی مهم نیست و اهداف مهمی روی کار است. اگر فیلم های «جایی برای پیرمرد ها نیست و سیکاریو» را مشاهده کنید، نمایش عالی از جاش برولین را دیده اید و بنیان کار او را درک خواهید کرد. او بازیگر بزرگی است.

بدیهی است که این پروژه یکی از ریسکی ترین پروژه های مارول است و قرار است سال آینده اکران شود. اکران دو فیلم بزرگ ابرقهرمانی «Deadpool و Infinity War» با فاصله یک ماه از هم کار آسانی نیست و بسیار پیچیده است. اما برولین برای کار در هر دو فیلم خوب ایفای نقش قابل قبولی از خود نشان داده است. با فیلم نامه ای که نویسندگان اصلی فیلم « Paul Wernick ، Rhett Reese» برای ددپول2 به نگارش درآورده اند، فیلم برداری این اثر در ونکوور کانادا ادامه دارد. علاوه بر برولین ، رینولدز و بیتز در این فیلم شخصیت هایی مانند، «تی جی میلر، مورنا بکارین و برییانا هلدیبرند» نیز حضور خواهند داشت.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید