news-background
news-background

حضور رابرت دنیرو و جولین مور در سریال تلویزیونی به کارگردانی دیوید او. راسل

دیوید او. راسل کارگردان فیلم های "قلب من هاکبی" ، "سه پادشاه" ، "حقه بازی آمریکایی" و "جوی" در حال راه اندازی پروژه یک سریال تلویزیونی به همراه برنده جایزه اسکار رابرت دنیرو و جولین مور میباشد.

اطلاعات زیادی در مورد سریال موجود نیست اما گفته میشود که داستان در دهه نود رخ میدهد و موضوع آن جنایی،پلیسی میباشد ، همچنین تایید نشده است که آیا یک مینی سریال است یا یک سریال معمولی و گفته میشود که سریالی با تعداد فصل های متعدد است و در شبکه های کابلی پخش میشود.

تهیه کنندگی این سریال بر عهده مگان آلیسون از کمپانی آناپورنا پیکچرز میباشد که تجربه همکاری با دیوید او. راسل را در فیلم های "حقه بازی آمریکایی" و "جوی" داشته است ، همچنین الکساندرا میلخان و اسکات لمبرت نیز در تهیه کنندگی این سریال نقش دارند.

در گذشته بسیار کم پیش میامد اما در حال حاضر عادی شده است که بازیگران مطرح سینما در سریال های تلویزیونی حضور یابند برای مثال میتوان به سریال "کارآگاه حقیقی" شبکه اچ بی او با بازی متیو مکاناهای و وودی هرلسون اشاره کرد.

دنیرو سابقه همکاری با دیوید او. راسل در فیلم های "دفترچه امید بخش" و "جوی" را داشته است که هر دو فیلم تحسین برانگیز و مورد قبول بودند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید