news-background
news-background

حضور افتخاری "استن لی" در چهار فیلم بعدی مارول

شاید دقیق ندانیم که مارول در حال حاضر بر روی کدام فیلم‌های خود کار میکند، ولی این‌ را میدانیم که "استن لی" (Stan lee) در همه‌ی آنها حضور خواهد داشت.

استن لی، خالق بسیاری از شخصیت‌های مارول همانند "اسپایدرمن"، اعضای گروه "انتقامجویان" (Avengers) و مردان ایکس (X-Men)، تا به حال در 26 فیلم اقتباسی از کمیک‌های مارول، چه ساخت مارول استودیو و چه ساخت کمپانی فاکس و سونی، حضور داشته و در صحنه‌های کوتاهی در قالب حضوری افتخاری دیده شده ‌است.

رییس کمپانی مارول استودیو، "کوین فیگ" (Kevin Feige) به عنوان تهیه کننده در پروژه‌های مارول نقش دارد و درباره‌ی حضور افتخاری "استن لی" در چهار فیلم بعدی مارول واقعا هیجان زده بوده و گفته که او (استن لی) این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی همچنین در ادامه گفته: "چند ماه پیش در آتلانتا، "استن لی" به ما ملحق شد و ما صحنه‌های او در چهار پروژه بعدی را در یک روز فیلمبرداری کردیم. این صحنه ها واقعا بینظیرند و کاملا متفاوت هستند. او (استن لی) باور نکردنی بود و شگفت انگیز کار کرد. او اینجا نشست، او آنجا ایستاد، او کنار این پنجره ایستاد و سپس به خانه بازگشت. (اشاره به صحنه‌های حضور استن لی در فیلم‌ها).

حال استن لی برای کدام فیلم‌ها به ایفای نقش پرداخته است؟ چهار فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول، "دکتر استرنج" (Doctor Strange)، محفظان کهکشان، قسمت دوم (Guardians of the Galaxy Vol.2)، "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming) و "ثور: راگناروک" (Thor: Ragnarok) میباشند.

دکتر استرنج در 4 نوامبر (14 آبان) اکران میشود، ساخت محافظان کهکشان نیز از اوایل امسال شروع شد، تهیه‌ی فیلم اختصاصی مرد عنکبوتی هم مدتی پیش آغاز شد و تقریبا یک سال تا اکران آن باقی مانده است، ثور: راگناروک نیز هم اکنون در استرالیا در حال فیلمبرداری میباشد؛ همچنین با توجه به وجود تکنیک پرده سبز در ساخت فیلم‌ها، آنها هر زمان که بخواهند میتوانند صحنه‌های حضور استن لی را در هرجایی که باید قرار بگیرد، قرار دهند؛ پس این احتمال نیز وجود دارد که این صحنه‌ها، برای ترتیب فیلم‌هایی که ذکر کردیم نباشند.

marvel_characters_wallpaper_design_by_axiom_apps-d8kvbvd

البته هنوز مشخص نیست که مارول هم اکنون در حال ساخت کدام پروژه‌های خود میباشد، و با توجه به نکته‌ای که درباره‌‌ی تکنیک پرده سبز گفتیم، صحنه‌های استن لی حتی میتواند برای فیلم "انتقامجویان: جنگ بینهایت" (Avengers: Infinity War) نیز فیلمبرداری شود و بعدها که ساخت پروژه شروع شد، سازندگان این صحنه ها را در مکان مناسب از فیلم قرار دهند.

مارول همچنین ساخت فیلم‌هایی از دیگر شخصیت‌های خود همانند "بیوه‌ی سیاه" با بازی "اسکارلت یوهانسون" را نیز در برنامه دارد اما هنوز تاریخ اکرانی برای آنها مشخص نشده است. این کمپانی فعلا برنامه‌ی خود را تا سال 2019 ریخته و قرار است بلاک باسترهای زیادی را برای طرفداران خود آماده کند. بعد از اکران فیلم "دکتر استرنج"، ما به ترتیب شاهد فیلم‌های "محافظان کهکشان، قسمت دوم"، "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"، "ثور: راگناروک"، "پلنگ سیاه"، "انتقامجویان: جنگ بینهایت"، "مرد مورچه‌ای و زنبورک"، "کاپیتان مارول" و قسمت بعدی انتقامجویان که هنوز نام مشخصی ندارد، خواهیم بود. و بعد از آن باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیماتی برای پروژه‌های آینده‌ی این کمپانی گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید