news-background
news-background

بزرگ‌ترین حسرت نویسنده سریال Lost: اظهار نظر در مورد بیزاری هواداران از قسمت پایانی

«دیمن لیندلاف» از قانون همکاری نکردن با بازیگران تکراری نیز پا پس کشیده است.

«دیمن لیندلاف» به لطف سریال درام تحسین‌شده‌ی «واچمن» (دانلود سریال Watchmen با لینک مستقیم) که اخیراً برنده‌ی ۱۱ جایزه‌ی امی از جمله بهترین مینی‌سریال شد، در اوج دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد. موفقیت این سریال سبب شده لیندلاف به در مورد دیگر دیگر موفقیت‌هایش در امی از جمله پیروزی فصل اول سریال «گمشده» (دانلود سریال Lost با لینک مستقیم) تأمل کند و اینکه چگونه اظهار نظر در مورد واکنش‌های منفی به قسمت پایانی او را به حسرت وامی‌دارد. لیندلاف به تازگی در مصاحبه با «ورایتی» گفته است که او با اظهار تأسف در مورد بیزاری هواداران آن جنجال‌ها را افزایش داده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لیندلاف می‌گوید: «من آغازگر این بحث نبودم که اپیزود پایانی تجربه‌ی ناخوشایندی است، اما تقویتش کردم. [...] اینکه به مردم گفتم در مورد «گمشده» چه احساسی دارم حسرت بزرگی برای من است.»

لیندلاف در گذشته از پایان سریال «گمشده» دفاع کرده و در سال ۲۰۱۳ با نگارش مقاله‌ای برای «هالیوود ریپورتر» در مورد پایان «برکینگ بد» (Breaking Bad) ادعا کرده بود که از این پس تلاش نمی‌کند نظر هواداران را تغییر دهد. اگر از پایان «گمشده» بیزارند، بگذار باشند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

لیندلاف در آن زمان نوشته بود: «مایلم پیمانی ببندیم، من و شما. نقش شما این است: به اطلاع من برسانید که در مورد پایان «گمشده» چه احساسی دارد. فهمیدم. صدای شما را شنیدم. در مورد نارضایتی شما همیشه و تا ابد فکر خواهم کرد... نقش من نیز این است: سرانجام بحث در این مورد را تمام می‌کنم. علتش این نیست که احساس می‌کنم حق دارم یا برایم اهمیتی ندارد – علتش این است که پذیرفته‌ام فکر و احساسات را نمی‌توانم تغییر دهم.»

لیندلاف در مصاحبه‌ی این هفته‌اش با «ورایتی» پس از مراسم امی اضافه می‌کند از این ادعا که هرگز با بازیگرانی تکراری کار نخواهد کرد پشیمان است. او این ادعا را «احمقانه» می‌خواند. او برای «واچمن» با «رجینا کینگ» بازیگر سریال دیگرش «بازماندگان» (Leftovers) مجدداً همکاری کرد. او اعتراف می‌کند که در آینده مایل است با کینگ، و «کری کون» و «جاستین تارو» دیگر ستارگان «بازماندگان» همکاری کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۴۴

لاست از بهترین پایان‌بندی‌های تاریخ سینما و تلویزیونو داشت اونایی که ناراضین اثرو نفهمیدن... هرچند که این ایراد که پایانش متکلف بود به سریال و خالقانش وارده

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۵۳

دوست عزیز شما هیچ حقی ندارید که نظر خودتون رو به این صورت بیان کنید ... اینه که شما از پایان اون راضی دلیل نمیشه ماهم از به نتیجه نرسیدن هیچ کدوم از سوالاتمون در سریال راضی باشیم و احساس بدی بهمون دست نده و قرار باشه شما مارو به افرادی بنامی که"اثر رو نفهمیدن"

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳

به نظر منم هم فصل پایانی شکل بدی به خودش گرفت و هم اینکه خود قسمت پایانی. با این وجود خوشحال میشم شما در خصوص فصل پایانی و قسمت پایانی توضیحاتی رو بنویسید تا شاید درک بهتری رو بدست بیاریم ازش.

نمایش اسپویل