news-background
news-background

«جیک جیلنهال» و «ونسا کربی» به فیلم Suddenly پیوستند

یکی از پروژه‌های جذابی که در جشنواره فیلم کن به فروش گذاشته شده فیلم «ناگهان» (Suddenly) با بازی «جیک جیلنهال» نامزد اسکار و «ونسا کربی» است. این فیلم محصول استودیو کانال و فیلمنامه آن را «توماس بیدگین» به نگارش درآورده است.

بیدگین سابقه نویسندگی «فرستاده» (A Prophet) و «دیپان» (Dheepan) به کارگردانی «ژاک اودیار» را دارد که برنده نخل طلا شد. این نویسنده با «ناگهان» دومین فیلم بلندش را کارگردانی می‌کند.

این فیلم بر اساس رمانی فرانسوی به نام «ناگهان تنها» (Soudain Seuls) نوشته «ایزابل اوتیسیه» ساخته خواهد شد و داستانی در مورد زوجی روایت می‌کند که در جزایر آتلانتیک جنوبی گرفتار شده و برای بقا می‌جنگند. این رمان علاوه بر بررسی رابطه زوج، آینه جامعه امروز توصیف شده است.

جیلنهال و بیدگین پیش‌تر در «برادران سیسترز» (The Sisters Brothers) همکاری کرده‌اند. ستاره «کوهستان بروکبک» (Brokeback Mountain) اخیراً در «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) دیده شده و به تازگی در «آمبولانس» (Ambulance) «مایکل بی» و «گناهکار» (The Guilty) «آنتوان فوکوا» جلوی دوربین رفته است.

کربی که با «تاج» (The Crown) برنده جایزه بفتا شده، اخیراً در «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission Impossible 7) بازی کرده و «تکه‌های یک زن» (Pieces Of A Woman) و «دنیایی که می‌آید» (The World To Come)‌ را در جشنواره ونیز داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید