news-background
news-background

«جینا تورس» نمی‌داند چرا شخصیت‌های مرده به Matrix 4 برمی‌گردند اما شخصیت زنده او نه

شخصیت «جینا تورس» در پایان قسمت سوم «ماتریکس» زنده بود، اما او نقشی در «ماتریکس ۴» ندارد.

 

«جینا تورس» در فیلم‌های «بارگذاری مجدد ماتریکس» (The Matrix Reloaded) و «انقلاب‌های ماتریکس» (The Matrix Revolutions) نقش «کاس» را بازی کرد، بیوه‌ی «دوزر» پایلوت سابق «نبوکدنصر» که به همراه دو فرزندش در «صهیون»، آخرین شهر انسانی باقی مانده روی زمین زندگی می‌کرد. این شخصیت در پایان سه‌گانه‌ی «ماتریکس» زنده بود، در حالی که «نئو» با بازی «کیانو ریوز» و «ترینیتی» با بازی «کری-آن ماس» به نظر مرده بودند. با این حال، ترینیتی و نئو برخلاف کاس، برای «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) بازگردانده شده‌اند.

تورس می‌گوید: «نمی‌خواهم طعنه یا چنین چیزی بزنم اما افرادی که در فیلم هستند به اعتقاد من مرده‌اند. و افرادی که نیستند زنده‌اند. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. کنجکاوم بدانم که با قسمت چهارم به چه سمتی پیش می‌روند. و اینکه نقطه‌ی شروع‌شان کجاست  و چه داستانی می‌خواهند بازگو کنند زیرا به نظر می‌رسید که داستان را روایت کرده‌اند.»

تورس به یاد می‌آورد که «لارنس فیشبورن» بازیگر نقش «مورفیوس» به او در مورد قسمت اول فیلم گفته اما او باور نکرده و سپس وقتی در سیدنی از محل فیلمبرداری دیدن کرده متوجه تصورات غلط خود پس از تماشای صحنه‌های آزمایشی شده است.

تورس می‌گوید: «واچوفسکی‌ها ضیافت شامی برگزار کردند چون می‌خواستند به بازیگران نشان دهند که فیلم چگونه به نظر می‌رسد. آن‌ها ابتدای سکانس نجات را سر هم کرده بودند. کری-آن در آن بود و هوگو [ویوینگ] که به افرادش می‌گفت آن‌ها مرده‌اند. سپس به کری-آن و درگیری شدید او کات می‌خورد و بعد سکانس بانک جایی که می‌روند مورفیوس را نجات دهند و برای اولین بار «تأخیر گلوله» (Bullet-time) را می‌بینید.»

تورس اضافه می‌کند: «آن‌جا نشسته بودم و حتی نمی‌دانستم که دهانم باز مانده. و بعد شاید برای سه دقیقه نفسم بند آمد. می‌گفتم: «آهان، پس این کاری است که آن‌ها در این شهر سیندی در حال انجامش هستند.»

برادران وانر «ماتریکس ۴» را ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران می‌کند. این فیلم بنا بر اعلام استودیو همزمان در سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۴۵

با سری هابیت گند زدند به ارباب حلقه ها.امیدوارم سریالش دیگه گند نزنه.برای ماتریکس هم امیدوارم چنین اتفاقی نیوفته.هل بوی 3 هم که رررررر*****ددددد :|

نمایش اسپویل