news-background
news-background

«جیمز گان» کارگردان Guardians of the Galaxy: تمایلی به کارگردانی Avengers ندارم؛ روند فیلمسازی هالیوود باید تغییر کند

«جیمز گان» نویسنده و کارگردان چندگانه‌ی «محافظین کهکشان» (دانلود فیلم Guardians of the Galaxy با لینک مستقیم) شنبه ۱۳ ژوئن در صفحه‌ی اینستاگرامش به پرسش‌های هواداران پاسخ داد و گفت هرگز از او نخواسته‌اند فیلم‌های «انتقام‌جویان» (دانلود فیلم Avengers با لینک مستقیم) را کارگردانی کند، اما حتی در صورتی که این پیشنهاد به او ارائه شده بود، کارگردان می‌گوید این کار را نمی‌پذیرفت. گان در پاسخ به پرسش یکی از هواداران می‌نویسد: «تاکنون از من نخواسته‌اند، اما اگر هم خواسته بودند انجامش نمی‌دادم. برایم جذابیت ندارد.»

دو قسمت اخیر «انتقام‌جویان» توسط برادران روسو کارگردانی شد. آن‌ها اخیراً تنها برای روایت داستان «جنگ‌های سری» (Secret Wars) حاضر به بازگشت و همکاری با مارول خواهند بود. جو سال گذشته گفته بود: «دائماً از «جنگ‌های سری» نام می‌برم زیرا یکی از اولین کتاب‌های مصوری بود که در کودکی شیفته‌اش شدم.»

قسمت سوم «محافظین کهکشان ۳» قرار بود در ماه می گذشته اکران شود، اما استودیوی مارول اکران «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) را برای این ماه برنامه‌ریزی کرد. این فیلم هم در نهایت به دنبال شیوع پاندمی کرونا به ماه نوامبر موکول شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

گان در صفحه‌ی اینستاگرامش فاش کرد که قسمت سوم فیلم احتمالاً آخرین فیلم او در این چندگانه خواهد بود. او می‌نویسد: «احتمالاً آخرین قسمت فیلم باشد. و احتمالاً آخرین قسمت فیلم با گروه فعلی. اما کسی نمی‌داند چه پیش خواهد آمد!» گان در ماه آوریل هم گفته بود که برنامه‌ای برای تولید قسمت چهارم «محافظین کهکشان» ندارد.

گان در پاسخ به پرسش یکی دیگر از هواداران در مورد اینکه آیا به نظر او همان‌گونه که «دیوید لینچ»‌ ادعا می‌کند سینما در حال مردن است یا نه می‌گوید: «به نحوی بله. فکر می‌کنم فیلم‌های تجاری با بودجه‌ی متوسط و فیلم‌های مستقل شرایط سختی برای دیده شدن در سینما خواهند داشت. مردم برای دیدن فیلم‌های ترسناک یا تماشایی یا مشتی کمدی به سالن‌های سینما می‌روند.»

گان در مورد اینکه آیا به نظر او روند فیلمسازی در هالیوود باید تغییر کند یا نه می‌گوید: «یکی از مهم‌ترین مسائلی که مایلم تغییر کند این است که استودیو برای تولید فیلمی چراغ سبز نشان ندهند مگر اینکه فیلمنامه‌ای در اختیار داشته باشند که نظرشان را جلب کرده باشد. کیفیت فیلم‌ها در این صورت فوراً ۶۰ درصد بالا می‌رود. اما استودیوها بر اساس ایده‌ها، برند‌ها و تاریخ‌های اکران در دسترس چراغ سبز نشان می‌دهند.»

«جیز گان» در این جلسه‌ی پرسش و پاسخ شایعه‌ی تولید اسپین‌آف برای شخصیت‌های «راکت راکون» و «گروت» را هم رد می‌کند و می‌گوید: «این اسپین‌آف‌ها هرگز توسعه پیدا نکرده اما کسی نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد.» این در حالی است که «وین دیزل» صداپیشه‌ی شخصیت «گروت» پیش‌تر فاش کرده بود که با گان در مورد تولید فیلم جداگانه‌ای برای شخصیت مذاکره کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کارن گیلان» ستاره‌ی این چندگانه پیش‌تر گفته بود که فیلمنامه‌ی قسمت سوم را خوانده و این عنوان بهترین قسمت چندگانه خواهد بود. در حال حاضر تاریخ اکران «محافظین کهکشان ۳» مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید