news-background
news-background

«جیمز گاندولفینی» از HBO سه میلیون دلار دریافت کرده بود تا در سریال The Office بازی نکند

 

ستاره سریال «سوپرانوها» تا مرز جایگزینی با «استیو کارل» پیش رفته است.

 

«جیمز گاندولفینی» ستاره سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) پیشنهاد ۳ میلیون دلاری بازی در نسخه آمریکایی «اداره» (The Office) را رد کرده است. او این پیشنهاد را در حین پخش سریال «اداره» رد کرده و سازندگان به دنبال جایگزین کردن او با «استیو کارل» بوده‌اند.

«مایکل امپریولی» و «استیو شریپا» همبازیان گاندولفینی در «سوپرانوها» این هفته در پادکست «تاکینگ سوپرانوز» میزبان «ریکی جرویز» خالق نسخه بریتانیایی «اداره» بودند و این پیشنهاد را افشا کردند.

امپریولی که نقش «کریستفر مالتیسانتی» را در «سوپرانوها» بازی کره می‌پرسد: «زمانی در مورد جایگزینی گاندولفینی با [کارل] حرف می‌زدند، این را می‌دانستید؟» شریپا، بازیگر نقش «بابی» می‌گوید: «فکر می‌کنم پیش از «جیمز اسپیدر» و پس از کارل، این نقش را به جیم پیشنهاد کرده بودند، فکر می‌کنم به او ۴ میلیون دلار پیشنهاد کردند که بازی کند و اچ‌بی‌او ۳ میلیون دلار به او پرداخت کرد تا این کار را نکند. این حقیقت است.» جرویز پاسخ می‌دهد: «تصمیم خوبی گرفته.»

شریپا اضافه می‌کند که گاندولفینی «می‌خواست بازی کند» چون دنبال کار بود و چند سالی از پایان «سوپرانوها» می‌گذشت.» جرویز می‌پرسد: «یعنی به او پول دادند تا میراث سوپرانو حفظ شود؟» شریپا جواب می‌دهد: «به گمانم چنین بود و او با آن‌ها قرارداد داشت.»

شریپا اضافه می‌کند که در آن مقطع قرار بود گاندولفینی در مینی‌سریال «آن شب» (The Night of) اچ‌بی‌او بازی کند، اما این نقش در نهایت به «جان تورتورو» رسید.

کارل و گاندولفینی در فیلم «برت واندراستون باورنکردنی» (The Incredible Burt Wonderstone) همکاری کرده‌اند. کارل در سال ۲۰۱۳ به «سان» گفت که قرار بوده در سال ۲۰۱۴ در فیلم دیگری با گاندولفینی همکاری کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید