news-background
news-background

«جولیا رابرتس» و «دنزل واشینگتن» در Leave the World Behind نت‌فلیکس با خالق سریال Mr. Robot همکاری می‌کنند

به نظر می‌رسد که «جولیا رابرتس» از همکاری با «سم اسماعیل» در سریال «بازگشت به خانه» (دانلود سریال Homecoming با لینک مستقیم) آمازون لذت برده، چرا که او قرار است به همراه «دنزل واشینگتن» در فیلم جدیدی به کارگردانی خالق سریال «آقای ربات» (دانلود سریال Mr. Robot با لینک مستقیم) همکاری کند. دوشنبه ۲۰ ژوئیه گزارش شد که رابرتس برای بازی در مقابل واشینگتن در فیلم جدید «دنیا را پشت سر بگذار» (Leave the World Behind) به کارگردانی اسماعیل به توافق رسیده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این فیلم توسط نت‌فلیکس تولید و پخش خواهد شد و از رمان جدید «رومان عالم» الهام گرفته می‌شود. داستان فیلم در مورد زنی با بازی رابرتس و خانواده‌ی اوست که برای گذراندن تعطیلات خانه‌ای در حومه‌ی شهر اجاره می‌کنند اما یک مرد با بازی واشینگتن و همسرش که مالک خانه‌اند و به نظر می‌رسد از اتفاق عجیبی که در شهر روی داده گریزانند، در سفر آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند. وقتی صدای انفجار مهیبی شنیده می‌شود و پرندگان رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهند، رابطه‌ی این دو خانواده وخامت بیشتری پیدا می‌کند.

اسماعیل نویسنده و کارگردان فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» خواهد بود. او با رابرتس در «بازگشت به خانه» همکاری کرده‌ است، اما شاید بیشتر با سریال «آقای ربات» با بازی «رامی مالک» که از شبکه‌ی USA پخش شد شناخته شود. اسماعیل قرار است در سریال جدید دیگری به نام «شعله‌ور» (Gaslit) با رابرتس بار دیگر همکاری کند و نیز ریبوت سریال «بتل‌استار گالکتیکا» (دانلود سریال Battlestar Galactica با لینک مستقیم) را برای شبکه‌ی پیکاک بسازد.

رابرتس علاوه بر «بازگشت به خانه» و «شعله‌ور» باید در سریال دیگری به عنوان «شارلوت والش دوست دارد برنده شود» (Charlotte Walsh Likes to Win) هم بازی کند. واشینگتن در حال حاضر با «جوئل کوئن» بر روی روایت جدید «مکبث» (دانلود فیلم Tragedy of Macbeth با لینک مستقیم) کار می‌کند و مقابل «فرانسیس مک‌دورمند» ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۴

OMG OMG OMG

نمایش اسپویل