news-background
news-background

«جوزف گوردن-لویت» تأیید کرد در Knives Out نقش کوتاه مخفیانه‌ای بازی کرده است؛ «دیو باتیستا» به Knives Out 2 ملحق شد

«جوزف گوردن-لویت» تأیید کرد که در فیلم معمایی «چاقوکشی» (Knives Out) «رایان جانسون» نقش کوتاه مخفیانه‌ای بازی کرده است. بازیگر «تلقین» (Inception) بازی در فیلم‌های «رایان جانسون» را یک «رسم» می‌‌داند و تاکنون در «آجر» (Brick)، «لوپر» (Looper)، «برادران بلوم» (The Brothers Bloom) و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) نقش‌آفرینی کرده است.

جانسون در سال ۲۰۱۹ به «سینما بلند» گفته بود که مایل است با گوردن-لویت «هر وقت که او در دسترس باشد» همکاری کند و به بینندگان «چاقوکشی» توصیه کرد که «گوش‌های خود را باز کنند» تا متوجه نقش کوتاه این بازیگر شوند.

گوردن-لویت حالا در مصاحبه جدیدی حضورش در فیلم را به شکل نوعی صداپیشگی تأیید کرده است: «جالب است و ممکن است مردم این را بدانند یا ندانند، اما من در واقع در تمامی فیلم‌های «رایان جانسون» از «آجر» گرفته تا «برادران بلوم» و حتی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نقش کوتاهی بازی کرده‌ام. رسمی است که امیدوارم ادامه‌اش دهم!»

در «چاقوکشی» صدای گوردن-لویت در قالب شخصیت «کارآگاه هاردراک» در سریالی تلویزیونی که شخصیت «مارتا» با بازی «آنا د آرماس» در ابتدای فیلم در حال تماشای آن است قابل شنیدن است.

«دنیل کریگ» در دنباله بعدی «چاقوکشی» نقش «بنوا بلانک» را تکرار خواهد کرد. این فیلم با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری به نت‌فلیکس فروخته شده است. دوشنبه این هفته گزارش شد که «دیو باتیستا» یکی از بازیگران جدید دنباله خواهد بود و به کریگ پیوسته است. جانسون برای نویسندگی و کارگردانی فیلم بازخواهد گشت.

از داستان دنباله جزئیاتی فاش نشده و در حال حاضر نقشی که باتیستا قرار است ایفا کند نامشخص است. تولید این فیلم از تابستان آینده در یونان آغاز خواهد شد.

باتیستا که بیشتر برای بازی در «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) شناخته می‌شود، به زودی در «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» و نت‌فلیکس دیده خواهد شد. او به تازگی فاش کرده است که بازی در ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) را رد کرده تا برای پول بیشتر در «ارتش مردگان» نت‌فلیکس نقش‌آفرینی کند. باتیستا در فصل بعدی سریال «دیدن» (See) اپل به «جیسون موموآ» ملحق شده و در فیلم «ثور: عشق و تند» (Thor: Love and Thunder) «تایکا وایتیتی» مارول و دیزنی نقش «درکس» را بازی می‌کند. او باید در قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» نیز برای «جیمز گان» جلوی دوربین برود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید