news-background
news-background

«جف بریجز» در سریال The Old Man بازی می‌کند

نزدیک به ۶۰ سال است که «جف بریجز» در هالیوود فعالیت می‌کند اما کار قابل توجهی در صنعت تلویزیون انجام نداده. او بازیگری را در اوایل ۲۰ سالگی با فیلم «آخرین نمایش فیلم» (The Last Picture Show) آغاز کرد اما عجیب است که بازیگری در سن ۶۹ سالگی فعالیت چندانی در تلویزیون نداشته است. حال او تصمیم گرفته در سریال جدید شبکه FX به نام «پیرمرد» (The Old Man) بازی کند.

این سریال اقتباسی از کتابی به همین نام اثر «توماس پری» و درباره مأمور فراری سازمان جاسوسی آمریکا سیا، «دن چیس» با بازی بریجز است. او سال‌هاست که به صورت پنهانی زندگی می‌کند که ناگهان قاتلی برای کشتن او از راه می‌رسد. او در تلاش برای زنده ماندن باید کارهای گذشته خود را اصلاح کند.

نویسندگی فیلم‌نامه را «جان استاینبرگ» و «رابرت لوین» بر عهده دارد، لوین و استاینبرگ به همراه بریجز، «وارن لیتلفیلد»، «دن شاتز» و «دیوید شیف» تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را نیز بر عهده دارند. استودیو تلویزیونی فاکس ۲۱ و کمپانی لیتلفیلد این سریال را تهیه می‌کنند و فیلم‌برداری قسمت اول در پاییز آغاز می‌شود. «نیک گرد» رئیس برنامه‌ریزی شبکه شبکه از استاینبرگ و لوین برای فیلم‌نامه خوب تشکر کرد و از حضور بریجز ابراز خوشحالی کرد: ««جف بریجز» یک شخصیت فوق‌العاده و بازیگری عالی است و ما در شبکه از همکاری با او بسیار خوشنودیم.»

استاینبرگ نیز ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با بریجز گفت: «بریجز یکی از مهم‌ترین بازیگران نسلش است و این پروژه بیش از یک رویای دیرینه است. لیتلفیلد بیش از آنچه فکر می‌کنید ساختن سریال را فراموش کرده است.»

سریال «پیرمرد» تجدید دیداری برای استاینبرگ، شاتز و لوین است که پس از همکاری در سریال «بادبان‌های سیاه» (Black Sails)، دوباره با هم همکاری می‌کنند. بریجز موفق به دریافت جایزه اسکار برای نقشش در فیلم «دل دیوانه» (Crazy Heart) شد، او همچنین برای بازی فیلم‌های «لبوفسکی بزرگ» (The Big Lebowski)، «ناپدید شدن» (The Vanishing) و «اوقات بد در ال‌رویال» (Bad Times at the El Royale) محبوبیت زیادی به دست آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید